Nou, ook eens tijd voor mijn om mijn garage te updaten. Zie dat er een paar andere forumleden ook zijn begonnen met hun achteruitrijcamera. Heb dit zelf ook in februari laten doen. En ook als is de polo een kleine auto, vind ik zo'n camera zeker toegevoegde waarde leveren. Wilde niet dat het opviel, dus dan maar zo (zie foto).
Verder na het zien van Snowdude's post ook even besloten om folie te halen, geel en smoke (omdat het toch maar een paar euro's kostte). Eén mistlamp met geel bedekt, de ander met smoke. En toen was de keus snel gemaakt, smoke ziet er beter uit (naar mijn mening).
Hele tijd terug ook een brillenhouder geplaatst. Inderdaad gewoon handleiding volgen en het is binnen 5 min gemonteerd.
Ook een tijd geleden een set overgenomen van een forumlid voor het realiseren van de automatische kofferbak.
Polo letters verwijderd en elders geplaatst in mijn auto

Geeft een mooi effect als je 's avonds je lichten aanzet en de rode verlichting van de 12v plug erop schijnt.
Velgen staan nog steeds nr. 1 op mijn lijstje, maar ik kan gewoon geen velgen vinden die ik echt mooi vind..