Ik stuur je wel even een bericht, scheelt vervuiling hier“Daarbij zit ik er aan te denken om de gordels te vervangen voor gele exemplaren.”.
waar koop je gekleurde gordels?
wat kost het?
Haha Dankjewel. t blijft leuk speelgoed inderdaad.Jeetje ik zie dit topic nu pas. Super dik!
Ben ik ook wel benieuwd naar.Ik stuur je wel even een bericht, scheelt vervuiling hier
Haha Dankjewel. t blijft leuk speelgoed inderdaad.
Zie 1 pagina terug Johan Daar heb ik een foto geplaatst van het spul.Gaaf! Welke verf heb je gebruikt?
Ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat ik mijn huidige kan overzetten. Het stuur komt ook uit een 7R variant.@qwiznx dat is een mooi stuur! Heb je de airbag ook al? Heb je al iemand om het te monteren?
Dat is prima zelf te doen hoor, oud stuurtje eruit, knopjes overzetten, flippers overzetten en airbag er weer opIk ga er eerlijk gezegd vanuit dat ik mijn huidige kan overzetten. Het stuur komt ook uit een 7R variant.
Nee, maar denk dat ik wel een bedrijf uit de buurt in gedachten heb die dit kan/wil doen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.