Raad de auto.

Of is het Rover 3500 Vitesse V8 SD1?
Of is het toevallig een:


  • Rover 2000
  • Rover 2300
  • Rover 2300 S
  • Rover 2300 SE
  • Rover 2400 SD Turbo
  • Rover 2600
  • Rover 2600 S
  • Rover 2600 SE
  • Rover 2600 Vanden Plas
  • Rover 3500
  • Rover 3500 SE
  • Rover 3500 Vanden Plas
  • Rover 3500 Vanden Plas EFi
  • Rover V8-S
  • Rover Vitesse

Bron: hierrr

fuckthat.jpg
 
Heb eens gegoogled, als je Vandenplas 3500 V8 zoekt vind je toch die auto?
Dat zou heel goed kunnen. Maar dat is hetzelfde als zeggen dat een auto een Volkswagen 1.4 Highline is. Is het dan een Polo, een Golf, een Passat, een ...? ;)

Of bedoel je een Rover SD1?
Dat is inderdaad het type! Wat mij betreft geraden, maar als iemand nog de uitvoering weet...
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Dat zou heel goed kunnen. Maar dat is hetzelfde als zeggen dat een auto een Volkswagen 1.4 Highline is. Is het dan een Polo, een Golf, een Passat, een ...? ;)

Nou als ik het zo begrijp is het meer dat iemand zegt dat het een Volkswagen Golf is, maar uiteindelijk blijkt het een Volkswagen Golf GTI te zijn. Of dat iemand zegt het is een Golf GTI, maar dat het dan een Golf GTI Edition 30 is..

Maargoed, ik kende de auto nog niet. Dit was wel een goede, weer wat geleerd Big Grin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!