hallo
ik heb al wat topics bekeken maar ben er nog niet uit (ben ook A-technisch)
alle 4 de elektrische ramen werken niet meer.
als ik de accuklem loshaal en er weer op zet dan werken op de bestuurderskant na alle andere 3 de ramen seperaat wel als je ze op hun eigen deur bedient.
via de bestuurderskant deur werken ze niet en het raam van de bestuurder ook niet.
als de auto van contact is af geweest en je zet hem weer op contact, functioneren alle ramen niet meer.
vandaag door een (honda)automonteur alles laten doormeten en bekijken
de kabelboom is in orde iig en alle zekeringen ook
hij een het elektrische schema nodig om verder te zoeken...
of het is de comfortmodule (die volgens mij het nooit gedaan heeft) of de raammodule?
iemand nog tips of ideeen waar ik naar kan laten kijken/zoeken? want om 1 voor 1 de modules te vervangen wordt een dure aangelegenheid? of valt dat mee?
eventueel een stroomschema van de polo?
alvast bedankt voor jullie reacties
owja, er is geen foutmelding in de boordcomputer. sterker nog, soms vind hij de elektrische ramen niet eens...
ik heb al wat topics bekeken maar ben er nog niet uit (ben ook A-technisch)
alle 4 de elektrische ramen werken niet meer.
als ik de accuklem loshaal en er weer op zet dan werken op de bestuurderskant na alle andere 3 de ramen seperaat wel als je ze op hun eigen deur bedient.
via de bestuurderskant deur werken ze niet en het raam van de bestuurder ook niet.
als de auto van contact is af geweest en je zet hem weer op contact, functioneren alle ramen niet meer.
vandaag door een (honda)automonteur alles laten doormeten en bekijken
de kabelboom is in orde iig en alle zekeringen ook
hij een het elektrische schema nodig om verder te zoeken...
of het is de comfortmodule (die volgens mij het nooit gedaan heeft) of de raammodule?
iemand nog tips of ideeen waar ik naar kan laten kijken/zoeken? want om 1 voor 1 de modules te vervangen wordt een dure aangelegenheid? of valt dat mee?
eventueel een stroomschema van de polo?
alvast bedankt voor jullie reacties
owja, er is geen foutmelding in de boordcomputer. sterker nog, soms vind hij de elektrische ramen niet eens...
Laatst bewerkt:
vw
cross polo
1.4