olopvw TDI
Actief lid
heeft er iemand een handleiding ?
Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
heb het vervangen en het raam gaat weer open en dicht. had het accu wel los moeten halen nu heb ik airbag storing 'had ik zelf niet geluisterd' maar dat komt wel goed. bedankt voor tips en hulp peeps !
Vanochtend rechtsvoor ook geknapt, lekker handig zo 2 dagen voor de vakantie, ben onderhand wel een beetje beu van VW aan het worden
Iemand een how-to bij de hand, ga geen stuiver betalen voor ElsaWin
Vanochtend rechtsvoor ook geknapt, lekker handig zo 2 dagen voor de vakantie, ben onderhand wel een beetje beu van VW aan het worden
Iemand een how-to bij de hand, ga geen stuiver betalen voor ElsaWin
Hoe heb je het airbaglampje weer uitgekregen?heb het vervangen en het raam gaat weer open en dicht. had het accu wel los moeten halen nu heb ik airbag storing 'had ik zelf niet geluisterd' maar dat komt wel goed. bedankt voor tips en hulp peeps !
Hoe heb je het airbaglampje weer uitgekregen?
Dat heb ik ook nodig. Heb je iets meer informatie over die kabel? waar kun je die bestellen?Ja met een kabel en applicatie
Dat heb ik ook nodig. Heb je iets meer informatie over die kabel? waar kun je die bestellen?
Normaal moet je de knop vasthouden om het raam helemaal open of dicht te krijgen. Zodra je de knop loslaat stopt het raam.
Met de comfortfunctie hoef je maar 1x te drukken en het raam gaat automatisch helemaal open of dicht. Ideaal vind ik dat.
Toen ik de mijne kocht heb ik het helemaal niet over een comfortfunctie gehad, het werkte zoals het moet werken. (9N)
Het is n.l. alleen het raammechanisme wat je vervangt, dus alleen de plaat waar de kabels op zitten. Het motortje en de knoppen blijven hetzelfde.
Dus € 40,- meer betalen voor een comfortfunctie vind ik een heel raar verhaal maar misschien is dat bij een 6R een ander verhaal.
Beste Sucrose, waar heb jij de raammechanisme laten vervangen want beide zijn nu stuk bij mij (links en rechtsvoor) Heb je misschien een bestel link voor mij?Heb de raammechanisme vervangen. Heeft me 80e gekost (incl montage). Meevaller dus, en de comfort functie werkt gewoon nog.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.