Raammotor rechtsvoor

Hallo,
Ik heb een account aangemaakt om raad te vragen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik ben behoorlijk handig, heb een electronica achtergrond, maar ben altijd van auto's afgebleven..... ik ben een soort van over de autodrempel, maar begin nu toch te twijfelen of ik wel door moet gaan!?

Maar goed, wat heb ik al gedaan.
Elektrisch raam rechtsvoor doet het niet meer.
Zekering is goed.
Connector vanuit auto, ziet er goed uit. Hendeltje losgehaald en ingespoten met contactspray.
Doorvoer in de deur zit stevig ingetaped en ziet er ook goed uit.
Binnenpaneel van deur verwijderd.
Raammotor losgehaald en getest, doet niks.
Stekker losgehaald van raammotor, hier meet ik geen spanning op de dikke gele en bruine draad.
De meter op gele en bruine draad in de deur connector gezet, hier ook geen spanning.

Het lijkt een spanningprobleem vanuit de auto, of zit ik er helemaal naast?

Sta open voor elke tip om uit te proberen

Alvast bedankt, Jan
 
VW  Polo bleu motion 6R1  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!