Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yeee wij moete elkaar just misloopen zijn dan. ik was normaal op tijd voor auto binne te zetten maar met nog 2 autos voor mij boenk het hek toe. Rond welk uur was je daar mssWij waren te laat om wagens op circuit te zettenHelaas niemand van het forum tegengekomen.
Heb wel een zwarte polo (gti) zien sprinten, mss lennard?
Wij waaren om 10u40 binne vanvoor stond er ene idd. en dan dine van u dat ik gezien em denk ik. stond er daar iets verder ne golf7gti duits nummerplak en daarvoor ne gans roze auto merk chevrolet ?Planning om 9 uur daar viel in duigen. Was daar iets na 11u geloof ik, juist te laat idd. Waar stond die 2de WRC dan? Die duitse was vlak aan de ingang.
Wij waaren om 10u40 binne vanvoor stond er ene idd. en dan dine van u dat ik gezien em denk ik. stond er daar iets verder ne golf7gti duits nummerplak en daarvoor ne gans roze auto merk chevrolet ?
Bij mij is iemand van het forum langs geweest aan mijne wagen
Ik ben ook langsgeweest en je Polo bekeken.
Maar er stond niemand bij en wist niet hoe jij eruit zag he![]()
Bij mij is iemand van het forum langs geweest aan mijne wagen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.