RACECHIP

Racechip is voornamelijk betalen voor de naam, externe tuning box, ook niet helemaal wenselijk. Racechip heeft bij sommige versies de mogelijkheid tot gebruik van hij app, dan kan je schakelen in het vermogen.

Zoals hierboven gezegd wil je liever een tuning op maat d.m.v ODB.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
ik vraag gewoon naar ervaringen en of dat men meer weet over Race Chip. Met andere woorden ik wil weten "wat is de kwaliteit van een dergelijke Black Box".
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Tja het is prima te handelen hoor, alleen ik vraag er niet om[emoji4] dus je hebt geen ervaring cq weet niets over race chip begrijp ik.

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Je doet de aanname dat mijn reactie gebasseerd is op basis van een mening, heel raar. Ik heb namelijk wel degelijk ervaring met een tuning box van RaceChip, namelijk op de auto van een familielid.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Je doet de aanname dat mijn reactie gebasseerd is op basis van een mening, heel raar. Ik heb namelijk wel degelijk ervaring met een tuning box van RaceChip, namelijk op de auto van een familielid.
OK, dat kan ik dus niet weten, maar dan ben ik echt geïnteresseerd wat de ervaringen zijn, je hoort zoveel maar een echte gebruiker nog niet gehoord. Op sites lees ik van bagger tot aan in de hemel en dat vertrouw ik ook niet helemaal. Ik ben getriggert door prijs/hp verhouding dat loopt voor de tuners en hun bedrijven behoorlijk uit de pas lijkt mij. Maar goed ik sta open voor gebruikers ervaringen op ons poloforum dat lijkt me nu zo leuk. [emoji848][emoji106]
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
OK, dat kan ik dus niet weten, maar dan ben ik echt geïnteresseerd wat de ervaringen zijn, je hoort zoveel maar een echte gebruiker nog niet gehoord. Op sites lees ik van bagger tot aan in de hemel en dat vertrouw ik ook niet helemaal. Ik ben getriggert door prijs/hp verhouding dat loopt voor de tuners en hun bedrijven behoorlijk uit de pas lijkt mij. Maar goed ik sta open voor gebruikers ervaringen op ons poloforum dat lijkt me nu zo leuk. [emoji848][emoji106]
De ervaring die ik ermee heb is niet op een Polo maar een Audi A4. Komt ie;

Box doet wat hij moet doen, echter heb ik soms wat hickups gemerkt tijdens het rijden. Af en toe een hikje bij gas geven, voor de rest doet het wat het moet doen. Echter blijft het een niet ODB-tuning. De Audi is na 1 jaar met RaceChip rijden naar JDEngineering geweest voor ODB-tuning. Voor het gevoel reageert dit een stuk fijner op het gas en de auto houd langer z’n kracht in de hoge toeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!