Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, volgens mij hadden ze ook geen proef gereden. Alleen de wagen gestart, bekeken & uitgelezen.Lol dat is simpel hebben de dealers dat niet gehoord dan?
Ja niks belangrijks is gewoon een soort sleutelhangertje
ook als ik me richter niet gebruik hoor ik het, ik dacht aan om mijn homokineet te vervangen maar ik weet niet zeker of het aan dat ligt.
Ik denk wel dat ik de garage dat laat doen, en hoeveel ben ik kwijt als het nieuw is?Zo'n sleepring geeft een licht krakend geluid.
2e hands heb je ze wel rond de €100,-.
Het vervangen is niet veel werk.
Airbag eruit, stuur eraf, en je bent er.
Moet je hem daarna wel weer inleren.
Met wat geluk kan je het zelf.
Stuur helemaal naar links, even vasthouden, en dan helemaal naar rechts, weer even vasthouden. Dan rechtuit zetten en klein stukje rijden.
Anders moet de pc eraan...
Nou dat geluid is wel anders dan wat ik had, het lijkt wel alsof er wat aanloopt tijdens het sturen.
dit had ik namelijk nooit, ik denk dat ik de garage het laat onderzoekenKlein beetje geluid hou je toch wel. Komt vaak van de sleepring achter het stuur.
Vind de video te onduidelijk om te oordelen waar het mogelijk vandaan komt
aan het einde is het wel de richtingaanwijzer maar aan het begin nietBij mij 'kraakt' het stuur een beetje, maar niet zoals in het filmpje. Klinkt alsof je richtingaanwijzer terug klikt, bij het uitsturen van een bocht.
Ik heb hem gister stilstaand de stuur helemaal links en rechts gedraait, en vandaag hoor ik geen getik meer bij het sturen. Maar het trillen is er wel nog steeds, ik zal het ff controlerenHeb je al eens gekeken of je wielen/banden niet aanlopen en dat eventueel trillingen/geluidsvorming doorgeeft via je stuur?
In dit filmpje kun je goed horen welk geluid er bedoelt wordt
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.