Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@vbtb die rcd360 kan ik niet vinden op marktplaats, kan je me een linkje sturen? Ik krijg welgeteld 0 resultaten, met heel NL in range.
@vbtb die rcd360 kan ik niet vinden op marktplaats, kan je me een linkje sturen? Ik krijg welgeteld 0 resultaten, met heel NL in range.
wat bedoel je hiermee?Universal-Streaming Box 1701 for many car radios
Bluetooth, hands-free, USB for retrofitting car radios from Volkswagen VW, Audi, Seat and Skoda. Easy installation, do it yourself. Buy cheap now!usb-nachruesten.de
Ik heb een bluetooth apparaatje in de MDI aansluiting zitten van mn RCD310(?). Prima te doen.Hey @mao
Met een rcd210 kan je denk ik idd niet veel. Ikzelf zou dan ofwel de rcd310 of een rns310 kiezen om in te bouwen. De rns310 heeft een aux-aansluiting in de radio zelf.
Wat je ook zou kunnen doen is een mdi inbouwen in je handschoenkastje. Deze werkt zowel op de rcd310 als de rns310. Een mdi is een soort van universele aansluiting van vag waarbij je met behulp van adapterkabeltjes vanalles kunt aansluiten. Ikzelf heb het usb adapterkabeltje. Daar steek je dus usb-stick op in en kan je perfect hier naar luisteren. Titels, albums, folders etc worden allemaal mooi weergeven op je schermpje. Bestaan ook adapterkabeltjes naar 30-pin voor ipod, lightning voor iphone, aux, micro-usb, mini-usb en zelfs bluetooth. Waar ik mijn mdi-module besteld heb kost deze momenteel nog 150 euro's
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.