rcd200 mp3

Dat zou heel mooi zijn, via de dealer kan ik er namelijk niet aankomen aangezien ze alleen nog maar geleverd worden met een nieuwe radio/cd. De leverancier (drukker) levert ze ook niet meer.
Gr. Jan
 
RCD200 mp3 handleiding als PDF

Hier is hij dan:
Downloads - MyPolo
En dan ergens onderaan de pagina.

Als je hem uitprint en een nietje erdoor doet dan heb je een boekje. Zo als PDF nu is lijken de pagina's door elkaar te staan.

Edit: Link aangepast
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Sinds vorige week ben ik in het bezig van een polo 9n3 uit 2007. Hierin zat een nog een oude radio. Ik heb dan ook via het internet en RCD200 Mp3 radio gevonden en gisteren ontvangen. Ondertussen zit hij ook al in de auto gelukkig plug and play Big Grin. Nu heb ik helaas geen handleiding bij de radio gekregen. Nu kom ik deze geweldige topic tegen alleen werkt de link van ReneeKlo niet meer. Wie kan mij helpen aan een handleiding voor een RCD200 radio?

Gr,
Rik
 
Hier is hij dan:
http://foto.nicecreations.nl/polo/RCD200MP3.pdf

Als je hem uitprint en een nietje erdoor doet dan heb je een boekje. Zo als PDF nu is lijken de pagina's door elkaar te staan.


Hey ReneeKloo,

Ik heb je link geprobeert maar hij geeft een 404error. Ik kan m ook niet vinden bij de downloads. Is er nog een andere manier om er aan te komen? Ik zou er erg mee geholpen zijn!

vr gr JvanLewe
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!