RCD310 + Carkit

Hallo allemaal ,

Ik ben nieuw hier , na 2 golfjes ben ik sinds deze week in het bezit van een polo uit 2010
Ben er ontzettend tevreden en blij mee!

Nu had ik een vraagje over mijn RCD310 systeem , deze zat er al standaard in.
Ik heb alleen een multimediabox bij laten plaatsen door de dealer.

Nu vraag ik me af welke carkit het beste past bij dit systeem en of dat wel mogelijk is?
Het liefst zou ik een VW bluetooth adapter laten bijplaatsen of anders een parrot carkit.

Mocht er al ergens een topic hierover zijn dan zie ik graag de link in de comments , ik heb het niet kunnen vinden.

Thx!
 
Fiscon lijkt ook goed integreerbare uitbreidingen voor een RCD310 te leveren. Volg deze link. Heb er zelf geen ervaring mee, maar in de speurtocht voor mezelf ben ik hier op uit gekomen. Maar ben erachter dat m'n TomTom ook een zeer acceptabel carkit-functie heeft...
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!