RCD310 radio uitbreiden met USB?

Hallo, ik ben Peter en heb sinds augustus een Zwarte Blue Motion als auto van de zaak. Het is een Duits model waardoor de accessoirs afwijkt van de Nederlandse modellen. Er zat een RCD 210 radio maar ik heb deze weten om te ruilen voor een RD310 (die wel MP3 aan kan, in tegenstelling tot de RD210). Ik was onder te veronderstelling dat de USB / 3,5 mm jack ingang er ook bij zat, maar dat bleek extra – vroegen ze €250 voor om dit alsnog in te bouwen.

Nu vraag ik me af of iemand al ervaring heeft in het achteraf plaatsen van de USB aansluiting? Evt. een handleiding hoe ik de radio eruit krijg? Ik heb voor het eerst een auto die niet rammelt en wil dat niet verpesten – maar zou toch al mij MP3 sticks willen gebruiken.

Ik vond http://www.ahw-shop.de/shop/products/orig-media-in-adapter-usb.html, maar weet niet of het de juiste is. Lijkt me een beetje kort, maar USB verleng snoeren heb ik zat.
Iemand ideeën?
 
Bedankt heren voor de info.
@TwistedBE: Ik vond het verschill tussen €250 en €28 te veel van het goede. Zou jij weten hoe ik aan een interface kan komen? Kunnen we dan beoordelen of ik het zelf doe of laat doen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!