RCD360 stopt met werken

Hallo allemaal,

Mijn RCD360 is ineens gestopt met werken, ik krijg m alleen aan als ik op de aan uit knop druk maar bij bluetooth zegt ie turn on ignition en de rode knoppen branden ook niet meer

Wat kan de reden ervan zijn
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1.4 MB · Weergaven: 37
  • image.jpg
    image.jpg
    1.4 MB · Weergaven: 38
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Hoi, Emskk37. Bevalt de rcd360? Ik zie dat je hem in een polo 6c heb. Ik twijfel over de rcd 360 of een carplay box. Wat zou jij aanraden? Groetjes
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
Hoi, Emskk37. Bevalt de rcd360? Ik zie dat je hem in een polo 6c heb. Ik twijfel over de rcd 360 of een carplay box. Wat zou jij aanraden? Groetjes
Hi Heuvel,

Ik moet zeggen ben van zo een android scherm naar de Rcd overgestapt ik ben er zeer tevreden over!. Je hebt alle originele instellingen van de auto zelf en een mooie interface en zelfpersoonlijk vind ik het scherm ook snel reageren bij aanrakingen. Ik heb het scherm via AliExpress gekocht en was binnen n week bij me dit scheelde me veel geld. Op marktplaats verkopen ze m ook echter is de button anders of er zijn maar 5 buttons. Omdat een 6C onder MQB valt (google meer info) heb je die model nodig anders ondersteunt die het niet.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
klinkt wel goed inderdaad! was het veel moeite om te installeren of is het plug and play? heb je nu draadloos carplay of wel met usb? heb je toevallig het linkje van ali?
Hi Heuvel,

Ik moet zeggen ben van zo een android scherm naar de Rcd overgestapt ik ben er zeer tevreden over!. Je hebt alle originele instellingen van de auto zelf en een mooie interface en zelfpersoonlijk vind ik het scherm ook snel reageren bij aanrakingen. Ik heb het scherm via AliExpress gekocht en was binnen n week bij me dit scheelde me veel geld. Op marktplaats verkopen ze m ook echter is de button anders of er zijn maar 5 buttons. Omdat een 6C onder MQB valt (google meer info) heb je die model nodig anders ondersteunt die het niet.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
klinkt wel goed inderdaad! was het veel moeite om te installeren of is het plug and play? heb je nu draadloos carplay of wel met usb? heb je toevallig het linkje van ali?
Sorry voor mn late reactie, het was letterlijk plug and play. Ik heb nu wel met usb carplay maar je kan altijd upgrade naar draadloos.

Je hebt nu ook 30 euro korting!
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 
  • Leuk
Waarderingen: Emskk27 en mheuvel6c
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Emskk27
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!