hallo allemaal
ik ben rick 30 jaar en woon in een dorpje bij hoogeveen.
sinds 1 april (nee geen grapje) ben ik trotse eigenaar van een vw polo 6r gti.
hiervoor heb ik bmw 330d gereden maar omdat we niet heel veel km meer maken en er geen grote wandelwagen meer achterin hoeft op zoek gegaan naar iets wat toch redelijk snel is maar maandelijks iets goedkoper.
we hebben ook voor een golf 5 gekeken maar die zie je in gti toch iets vaker dan de polo gti. (aangezien ik wel een beetje van speciaal hou)
meestal hou ik wel van veel opties maar die zitten hier niet op hahahaha.
de gti is geïmporteerd van de 1ste eigenaar en voledig sluitende onderhoudshistorie.
zoals ik zei bijna geen opties en een aftermarket radio.
waarschijnlijk word de gti getuned ik denk bij jd.
verder heb ik over 2 weken een afspraak om de achterruiten te laten blinderen zodat de kleine man 9maanden oud niet meer in de volle zon zit en het er mooi uit ziet
ik zal zo ff een paar foto's maken en kijken of ik ze online krijg.
verder hoop ik veel te leren hier over polo in het algemeen en tips zijn altijd welkom
groeten rick
ik ben rick 30 jaar en woon in een dorpje bij hoogeveen.
sinds 1 april (nee geen grapje) ben ik trotse eigenaar van een vw polo 6r gti.
hiervoor heb ik bmw 330d gereden maar omdat we niet heel veel km meer maken en er geen grote wandelwagen meer achterin hoeft op zoek gegaan naar iets wat toch redelijk snel is maar maandelijks iets goedkoper.
we hebben ook voor een golf 5 gekeken maar die zie je in gti toch iets vaker dan de polo gti. (aangezien ik wel een beetje van speciaal hou)
meestal hou ik wel van veel opties maar die zitten hier niet op hahahaha.
de gti is geïmporteerd van de 1ste eigenaar en voledig sluitende onderhoudshistorie.
zoals ik zei bijna geen opties en een aftermarket radio.
waarschijnlijk word de gti getuned ik denk bij jd.
verder heb ik over 2 weken een afspraak om de achterruiten te laten blinderen zodat de kleine man 9maanden oud niet meer in de volle zon zit en het er mooi uit ziet
ik zal zo ff een paar foto's maken en kijken of ik ze online krijg.
verder hoop ik veel te leren hier over polo in het algemeen en tips zijn altijd welkom
groeten rick
Volkswagen
Polo 6r gti