Ron_Polo
Bekend lid
Mijn GTI rijdt de laatste tijd al vrij beroerd, hij schakelt laat van 3 naar 4. Pas bij 2500 toeren schakelt hij over naar de 4e versnelling. Voor de rest rijdt hij nog prima. Ik had bij JD al een afspraak staan want ze willen de ECU gaan bekijken op eventuele storingen, via VAGCOM was er niks te zien.
Enfin, vandaag kreeg ik ineens deze melding op het display.
Blijkbaar is het regenereren mislukt en moet ik een lang stuk 2500 toeren per minuut rijden om de regeneratie te voltooien. Zou dit het probleem zijn van het pas laat overschakelen?
De teller staat op 18k en rij de laatste maanden alleen maar zeer korte stukjes en zeker niet boven de 2000 toeren per minuut, dat kan tegenwoordig ook bijna niet meer met 100km/u. Het zijn tegenwoordig N wegen waar je 80 hooguit 100 mag en dat maar voor een paar km's.
Enfin, vandaag kreeg ik ineens deze melding op het display.

Blijkbaar is het regenereren mislukt en moet ik een lang stuk 2500 toeren per minuut rijden om de regeneratie te voltooien. Zou dit het probleem zijn van het pas laat overschakelen?
De teller staat op 18k en rij de laatste maanden alleen maar zeer korte stukjes en zeker niet boven de 2000 toeren per minuut, dat kan tegenwoordig ook bijna niet meer met 100km/u. Het zijn tegenwoordig N wegen waar je 80 hooguit 100 mag en dat maar voor een paar km's.
Audi
S5 Sportback / TTS Roadster / S3 Sportback