Remblokken en schijven.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Peej
  • Startdatum Startdatum

Peej

Actief lid
Zag met het schoonmaken van de remmen een paar maanden geleden al dat de slijtageindicator van de remblokken (voorzijde) al door de isolatie was. Gisteren is het draadje waarschijnlijk helemaal doorgesleten, het remblokken slijtagelampje brand nu.

Wil de boel zelf vervangen, volstaat dan alleen remblokken of moet dit altijd een combinatie van remblokken+schijven zijn?
Zou ook graag blokken willen die minder remstof geven. Iemand suggesties?? is voor een 9N3 Gti.
 
Seat  Leon SC FR 
De remschijf dient bij het bereiken van de minimale dikte vervangen te worden. Er is op het forum vast iemand die deze minimale dikte weet.
 
En als er dikke roestvlakken (dat het remoppervlak sterk verminderd is ) op zitten op de binnen of buitenkant zou ik ze gewoon vervangen zonder nadenken
 
Volkswagen  Polo AW/FL GTI 
Je heb hier een speciaal schuifmaatje voor helaas alleen is de garage denk ik waar je de dikte mee op kan meten.
 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!