Voorstellen Remco.R: Volkswagen Polo 6R

Goedemiddag allen,

Ik ben Remco.R, woonachtig in het mooie Brabant en sinds enige tijd in het bezet van een Volkswagen Polo 6R uit 2012.
De Polo heb ik over kunnen nemen van de eerste eigenaar, na een tijdje rond gereden te hebben vond ik dat het tijd werd voor wat aanpassingen. Ik heb al eens rond zitten bladeren door het Forum, en heb zo'n vermoeden dat ik hier op de juiste plek zit voor eventuele vragen.

Gisteren aan de slag geweest met het monteren van de RCD330 (hoewel monteren, plug and play ;)
Wat volgt?, iemand hier tips voor leuke aanpassingen? Ik hoor het graag!

Groetjes van Remco
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Thnx! Meteen maar even foto's gemaakt, let niet op de rommel. Hij is weer toe een een opruim/poetsbeurtje
IMG_6229.jpgIMG_6228.jpgIMG_6227.jpg

Mooie Polo ! Ik zou als ik jou was om te beginnen wat grotere velgen kopen. 17 inch lijkt me mooi maar ik kan
natuurlijk niet in je portemonnee kijken... En ik weet niet hoeveel je qua comfort wil inleveren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Remco.R en MaartenAW
Mooie Polo ! Ik zou als ik jou was om te beginnen wat grotere velgen kopen. 17 inch lijkt me mooi maar ik kan
natuurlijk niet in je portemonnee kijken... En ik weet niet hoeveel je qua comfort wil inleveren.
Thnx! Velgen is zeker weten het eerste punt wat op mijn lijstje staat, want wieldoppen tja . Ik twijfel alleen welke maat, ik zit veel op de weg dus wil het liefst niet teveel inleveren op comfort. Mocht je ideeën hebben voor een mooi setje, let me know!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Thnx! Velgen is zeker weten het eerste punt wat op mijn lijstje staat, want wieldoppen tja . Ik twijfel alleen welke maat, ik zit veel op de weg dus wil het liefst niet teveel inleveren op comfort. Mocht je ideeën hebben voor een mooi setje, let me know!

Vind de parabolica en de mallory velgen op een zwarte Polo erg mooi staan.
Heb zelf 17 inch en vind dat nog comfortabel genoeg maar dat is natuurlijk
persoonlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Remco.R
De type aanduiding zit niet op de juiste plek. Die hoort onder de naad te zitten en bij jouw Polo zit die er boven. Zoals hier onder hoort het.



Schermafbeelding 2021-05-26 om 16.15.34.png
 
Laatst bewerkt:
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Remco.R en FFA
De type aanduiding zit niet op de juiste plek. Die hoort onder de naad te zitten en bij jouw Polo zit die er boven.
N66-10493.png

1 - Lettering
q Depending on model designation
2 - Lettering
q Engine designation
3 - Rear lid
4 - Tail light
5 - Height dimension
q 12 mm from edge in rear lid to lettering.
6 - Horizontal dimension
q 33 mm from outer edge of rear lid to lettering.
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Remco.R en Sal
De auto wordt met de type aanduiding er op bij de dealer afgeleverd. (tenzij je als 1e eigenaar aangeeft dat je de auto zonder geleverd wilt hebben). Naar mijn idee is de achterklep overgespoten en heeft iemand ze op een maandagochtend :mrgreen: verkeerd geplakt. Ik heb ze van mijn auto verwijderd en een zwart VW embleem geplaatst. Dat ziet er dan zo uit.

Schermafbeelding 2021-05-27 om 07.08.17.png
 
Laatst bewerkt:
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: rs860
Welkom! Ik zou als ik jou was de zwart plastic grille hoogglans zwart spuiten. Die is dof en steekt extra af tegen zwarte auto's.
 
Volkswagen  Polo 6c 2016  1.0 tsi 95 pk (134 pk na tuning bij Rica Noord) 
  • Leuk
Waarderingen: Remco.R
De auto wordt met de type aanduiding er op bij de dealer afgeleverd. (tenzij je als 1e eigenaar aangeeft dat je de auto zonder geleverd wilt hebben). Naar mijn idee is de achterklep overgespoten en heeft iemand ze op een maandagochtend :mrgreen: verkeerd geplakt. Ik heb ze van mijn auto verwijderd en een zwart VW embleem geplaatst. Dat ziet er dan zo uit.

Schermafbeelding 2021-05-27 om 07.08.17.png
Hmmm heb ik weer, maar die zou ik zelf nog wel op de juiste plek kunnen “plakken” toch?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Dat moet wel lukken, maar denk niet dat je letters die er nu opzitten weer terug kan plakken. Ik kan bij de dealer nieuwe bestellen. Hier een filmpje hoe je ze het makkelijkste kan verwijderen zonder de lak te beschadigen. Met een flosdraad of visdraad. De schijf waarmee de lijmresten van de lak wordt verwijderd, is een Caramelschijf en voor €5,00 te koop, maar als je in de buurt van Utrecht bent, mag je de mijne lenen. De juiste plek waar de nieuwe moeten komen, kan je met schilderstape markeren.

 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!