Remklauwen verven maar welke kleur?

FFA

Premium lid
1,503
2
973
153
Dames en heren,

Ik kan zelf geen keuze maken maar welke kleur verf van Foliatec zouden jullie adviseren voor mijn remklauwen? De auto is Blue Silk.

Zwart? Zilver? GT Blue? RS Blue?

Bedankt alvast!
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Ik weet niet of je voor blauw moet gaan, aangezien dat niet dezelfde kleur zal zijn als je lak. Ik denk persoonlijk dat dat geen hele mooie match is.
Hoogglans zwart of zilver is dan mooier denk ik. Misschien even kijken naar wat andere details van je auto. Heb je meer hoogglans zwart of juist meer chrome/zilver? Dan zou ik de kleur pakken die het meest terugkomt :)
Leuk klusje om te doen trouwens!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: FFA
Geel vind ik zelf wel tof, rood zie je teveel. Blauw lijkt mij persoonlijk helemaal niets maarja smaken verschillen. Je zal het uiteindelijk toch zelf mooi moeten vinden!
 
Polo  6c  Verkocht 
Ik had blauwe klauwen toen ik nog een blauwe auto had. Was best okay. Als je voor een wat stoerder uiterlijk wil gaan, zou ik geel/oranje kiezen.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Ik heb alleen een GTI of GTD logo gevonden op eBay, maar allemaal in dat "klassieke" lettertype. Ik dacht dan knip je de D of I eraf, maar is denk ik niet mooi als dat niet hetzelfde lettertype is.

Ik denk dat je het beste even bij een lokale stickerboer langs kunt gaan om te vragen wat je opties zijn. Zij hebben daar vast meer verstand van. Andere optie is misschien even op Alibaba kijken. Zijn daar honderden bedrijven die dit wel kunnen doen, alleen is de vraag of ze het ook in kleinere oplagen willen doen.
 
Ik kan evt. wel het logo voor je maken, ben grafisch ontwerper. Moet je alleen nog even zelf een stickerboer (online) zoeken

Je bent een topgast! Alleen het aanbod is al mooi.

Deze doen ook eigen ontwerpen staat er
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Volgens mij was er iemand die hetzelfde wilde en het logo overgtrokken heeft in photoshop. Zou je even zoekfunctie moeten gebruiken.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!