Remklauwen verven maar welke kleur?

Kan zeker, maar houd er wel rekening mee dat dit veel warmer wordt dan de klauw zelf. Weet niet tot welke temperatuur die verf geschikt is, anders zou ik gewoon een spuitbus kachelverf oid gebruiken. Denk niet dat glanzend daar mooi is. Wil mijn trommelremmen achter ook zo gaan behandelen.
Dat heeft @Allison6R vorige week gedaan. Glanzend zwart!

 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Kan ik de (roestige) randen op de foto's ook gewoon lekker meelikken?

IMG_20200522_103010.jpg IMG_20200522_103019.jpg

Ooooff nieuwe gecoate schijven bestellen. Is een beetje lastig te zien, maar aan de rand te zien zijn je schijven binnenkort toch aan de beurt. Ben je meteen van de roest af.

Wil je ze toch verven adviseer ik je 300+ graden verf :) Schijfjes worden vrij warm
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!