RemmenBM, Candywhite Polo 6R BM

Vandaag de site gevonden en wil wat nuttige tips opdoen, ik was op zoek naar xenonlampen voor mijn polo, heb er ook al een topic over gevonden en wil van de zomer de velgen vervangen door 17 inch, dus ik heb straks nog een setje BM-velgen te koop met maar 5000km gereden. Vanmorgen gelijk even een foto gemaakt van de BM voor de deur in de sneeuw. Ik heb ook al een user gezien met de velgen die ik wil dus die ga ik zo PM'en... :)

De Polo is Candywit en voorzien van bijna alle opties zoals winterpakket, lichtpakket, executive pakket enz. enz...


Straks gaan sneeuwschuiven ben ik bang met die irritant lage onderlip, heb hem al meerdere keren geschaafd :(
 
Re: Polo BM op kenteken juli 2010

Snow white inderdaad. Deze velgen lijken mij erg mooi van Alexander

[resize=300:3avtysm0]http://i46.tinypic.com/33zcuux.jpg[/resize:3avtysm0]
Hierbij ook een foto toen hij nog gloednieuw was:
 
Re: Polo BM op kenteken juli 2010

Mooie auto! Ik heb zelf ook die Rial Milano velgen met zomerbanden aangeschaft voor onder mijn witte Bluemotion driedeurs. Met dit weer zit montage er voorlopig nog niet in, maar geduld is een schone zaak!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!