Remolie

Hoi mijn vrouw heeft een polo 6r 1400 benzine van 2014. Heb er al op twee jaar tijd remolie moeten bijdoen omdat het lampje begon te branden, ze rijd wel minder dan 5000 km op een jaar.
Het zij vier remschijven, remblokken zijn oké en zie nergens een lek, het enige dat ik kan denken is dat de olie in de rembooster verdwijnt.
Voor ik de pomp demonteer, heeft er al iemand dat probleem voorgehad bij deze modellen?
 
Volkswagen  Polo  14cc 85pk 
Ik heb twee jaar terug met de Ibiza (gelijk aan de Polo) ook gehad dat ik ineens remolie bij moest vullen. Op het oog was er niet direct iets te zien. De Ibiza is daarna voor groot onderhoud naar de dealer geweest en daar bleek dat er iets was tussen het eindstuk van de remleiding en de remklauw. Sindsdien niets meer bij moeten vullen.

Remkrachtverdeler?
 
  • Leuk
Waarderingen: Erwin Desmedt
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!