Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wielnaven zijn vervangen samen met schijven en blokken, nieuwe remvloeistof alles ontlucht. En nu weer kromme schijven, ik wordt er niet goed van ...
De velgen en schijven blijven gloeiend heet worden. Dus toch blijven ze aanlopen denk ik dan aangezien ik ook een verbrande geur vaak blijf ruiken. Ook tijdens het rijden ineens.
Enigste wat ik me nog kan bedenken is de hoofdremcilinder wat is jullie mening.
Bij kwikfit zeiden ze dat ze iemand met een soort gelijk problemen hadden en het aan het remlichtschakelaar lag, dat die een verkeerd signaal afgaf en daardoor de remzuigers niet terug gingen en bleven aanlopen? Vind het vreemd maar zou dit kunnen? Staat dit daarmee in verbinding ik dacht dat dit alleen voor de remlichten bedoeld was.
Auto in onderhoud bij de Kwikfit? No offence, maar mochten hun het probleem niet opgelost krijgen ga dan eens naar een vw specialist. Dit had ik overigens ook gezegd als je bij een andere garage in onderhoud was geweest.
Mocht je zelf sleutelen, heb je gekeken of de zuigers van de remklauwen gangbaar zijn? Zijn de glijpennen van de remklauw gangbaar?
Je geeft aan dat alle remschijven krom blijven trekken, dat is niet verwonderlijk als de remmen aan blijven lopen....
geen commentaar....een noodstop op een natte snelweg (200km+ naar vol in de ankers met geblokkeerde wielen).
geen commentaar....
Al is 200+ met een natte snelweg natuurlijk niet het slimste wat je kan doen haha. Zeker me de kans op een overstekende gnoe.Kan ook in duitsland met overstekende gnoe zijn
Word het allemaal wel goed in elkaar gezet?.
Wielen niet veelste vast oid.
Als je wielen aanlopen moet je is na een rit even je auto opkrikken en voelen welk wiel er zwaar draaid.
Auto in onderhoud bij de Kwikfit? No offence, maar mochten hun het probleem niet opgelost krijgen ga dan eens naar een vw specialist. Dit had ik overigens ook gezegd als je bij een andere garage in onderhoud was geweest.
Mocht je zelf sleutelen, heb je gekeken of de zuigers van de remklauwen gangbaar zijn? Zijn de glijpennen van de remklauw gangbaar?
Je geeft aan dat alle remschijven krom blijven trekken, dat is niet verwonderlijk als de remmen aan blijven lopen....[/QUOT]
Dit dus.
Nog even een andere vraag.
Wat ervaar jij bij het remmen?.
Als ik dit zo lees zou ik gewoo even naar de vw specialist gaa oid en hun even laten rijden/kijken.
Bij kromme remschijven remt de auto normaal gesproken nog prima.
Bij licht remmen en je voelt het in stuur dan zit het voor.
Bij schijfremmen achter die krom zijn voel je het als je de handrem aantrek.
Als je de auto start met je voet op de rem zakt het pedaal dan weg?.
Zo niet dan zal ik de vacuum van je rembekrachtiger js controleren
Rem zakt weg als ik de auto start met voet op het pedaal.
Ik heb de auto aan beide kanten opgekrikt, het wil draait aan beide kanten heel moeilijk en ik hoor het aanlopen van de schijf. Ik zie ook dat de blokjes echt tegen de schijf aan staan, geen speling ertussen.
Ik denk dat dit het probleem van de kromme schrijven en trillingen wel oplost
aan het aanlopen van de remmen doe je niks?
Maar aan het aanlopen van de remmen doe je niks?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.