iichel
Exclusive lid
Bluemotion 1.2 TDI heeft trommelremmen achter. Kunnen die ook krom gaan?Trilt alleen het pedaal of ook het stuur? Als het alleen het pedaal is dan zit het probleem ACHTER ! En niet Voor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bluemotion 1.2 TDI heeft trommelremmen achter. Kunnen die ook krom gaan?Trilt alleen het pedaal of ook het stuur? Als het alleen het pedaal is dan zit het probleem ACHTER ! En niet Voor!
Ja dat kan zeer zeker. Het gebeurt alleen niet veelBluemotion 1.2 TDI heeft trommelremmen achter. Kunnen die ook krom gaan?
Had het zelfde probleem met brembo.Ik heb precies het zelfde met gloed nieuwe brembo schijven en nieuwe blokken. Maar voor mij is er wel een tijdelijke oplossing. Als ik mijn banden opnieuw balanceer dan is het trillen tijdens het remmen weg. Maar werkt maar voor aantal maanden dan komt het weer terug. En voor de duidelijkheid het trillen komt wel echt van mijn remmen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.