Reparatie bumper & side skirt

Ja dat vond ik ook al schandalig. Ik ga nog even vragen bij een andere garage die mij werd geadviseerd door een vriend om de kosten te vergelijken.
Ook echt he, met zo’n bedrag zou ik gewoon de bumper losbrengen is namelijk geen moeite om hem los te halen en alles er even van af te halen
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
Update:
Ik heb een nieuwe offerte gekregen van een ander bedrijf. Ze gaven aan dat voor een mooi resultaat de complete bumper opnieuw gespoten dient te worden. Het is geen steenslag schade maar de lak laat helaas gewoon los.
Prijs bumper los aanleveren: maximaal €350,-
Auto aanleveren: maximaal €550,-

Wat vinden jullie van de prijs? Mij lijkt het inderdaad interessant om de bumper los aan te leveren zoals @Mikie aangaf.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Update:
Ik heb een nieuwe offerte gekregen van een ander bedrijf. Ze gaven aan dat voor een mooi resultaat de complete bumper opnieuw gespoten dient te worden. Het is geen steenslag schade maar de lak laat helaas gewoon los.
Prijs bumper los aanleveren: maximaal €350,-
Auto aanleveren: maximaal €550,-

Wat vinden jullie van de prijs? Mij lijkt het inderdaad interessant om de bumper los aan te leveren zoals @Mikie aangaf.

Vind het eerlijk gezegd een beetje natte vingerwerk. Als ze gewoon je bumper afplakken opschuren en overspuiten zal het vershil met de andere lak nihil zijn. Ookal zeggen ze dat je beter de hele bumper opnieuw kan doen. De locatie van je schade leent zich niet om verschil te zien met de rest omdat de afbladdering onderaan zit. Mocht nou je hele bumper lak loslaten dan idd helemaal overnieuw spuiten.
 
Update:
Ik heb een nieuwe offerte gekregen van een ander bedrijf. Ze gaven aan dat voor een mooi resultaat de complete bumper opnieuw gespoten dient te worden. Het is geen steenslag schade maar de lak laat helaas gewoon los.
Prijs bumper los aanleveren: maximaal €350,-
Auto aanleveren: maximaal €550,-

Wat vinden jullie van de prijs? Mij lijkt het inderdaad interessant om de bumper los aan te leveren zoals @Mikie aangaf.
Nouja 350, vind ik nog steeds een aardig hoge prijs. Want ik laat alles voor ongeveer 150 spuiten. Maarja dat is via via, en die spuit alleen buiten werktijden om voor zijn persoonlijke kring.
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!