Retrofit H7 koplampen te koop Polo 6r

Status
Niet open voor verdere reacties.
H7 retrofit koplampen te koop voor de Polo 6r
Huidige xenon past niet in de nieuwe lampen dus gaat mee in de verkoop. Dus je krijgt de Pilot-Pro Line xenon erbij.


De koplampen zijn in goede staat, niks op aan te merken. Xenon setje werkt ook uitstekend!

Prijs: €300,-

Bij deze de foto's:

mvssp1-1.jpg

6rt00w-1.jpg

f3faex-1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Candy6r,

Van welk merk zijn de lampen? Geven ze hetzelfde lichtbeeld als de Dectanes of worden de verkeersborden met deze lampen wel verlicht?

Deze lampen zijn als het goed is van het merk Hella, originele H7 lampen dus met een achteraf geplaatste projector set;)
Qua dectane lampen kan ik je geen vergelijking noemen, maar ik gok dat jij refereert naar een post van graafie;)
In graafie's geval, hij kwam van een pasklaar xenonset voor de reflectoren, en het is bekend dat die setup veeeeeeeel meer strooit dan standaard halogeen lampen of lenzen.
Dus als je dat gewent bent lijken de borden bijna niet meer op te lichten, maar met de lenzen is dat oplichten van de borden dus weer terug gegaan naar 'standaard'.
Heb je nu dus halogeen, dan zullen de borden gewoon hetzelfde of ietsje meer oplichten, al kan ik dat niet met zekerheid zeggen, maar minder tot niet is zeer zeker niet het geval.

Qua lichtbeeld hoef jij je geen zorgen te maken, omdat het xenon lenzen zijn, dus ook het karakteristieke lichtbeeld geven van xenonlampen.
Dit dus:
6788525511_3cdbecdfd6_z-1.jpg



Edit, ik ben Candy6r dan wel niet, maar ik heb ook een retrofit, dus ik spreek uit ervaring:mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
En als je nu denkt "wat een vreemde tellers heeft Gewoonjan in z'n Polo zitten!", dit is een foto gemaakt met de set die Gewoonjan in z'n Polo heeft, maar dan gemonteerd in een Panda. Vandaar het andere dashboard. ;)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ok, thanks Gewoonjan. Ik heb een Polo High 1.6 TDI Bluemotion Technology in bestelling en ben mij aan het orienteren voor wat leuke en functionele aanpassingen. Waarom vroeg ik dit? Omdat ik nu een Passat rij met aftermarket xenon (in de standaard lampen). Met deze lampen krijg ik geen "plat" schijnsel op de weg maar zie je, als ik de lampen tegen een muur laat schijnen, een aan de rechterzijde oplopende lichtlijn. Maareh, zijn die lensen er achteraf makkelijk in te bouwen? Ik zie dat de lampen als Dectane niet af te stellen zijn.
 
Ok, thanks Gewoonjan. Ik heb een Polo High 1.6 TDI Bluemotion Technology in bestelling en ben mij aan het orienteren voor wat leuke en functionele aanpassingen. Waarom vroeg ik dit? Omdat ik nu een Passat rij met aftermarket xenon (in de standaard lampen). Met deze lampen krijg ik geen "plat" schijnsel op de weg maar zie je, als ik de lampen tegen een muur laat schijnen, een aan de rechterzijde oplopende lichtlijn. Maareh, zijn die lensen er achteraf makkelijk in te bouwen? Ik zie dat de lampen als Dectane niet af te stellen zijn.

The Retrofit Source online: headlight upgrades for all applications

Staan op het forum gedeelte genoeg how-to's en voorbeelden wat voor moois je allemaal kan maken.
 
Ok, thanks Gewoonjan. Ik heb een Polo High 1.6 TDI Bluemotion Technology in bestelling en ben mij aan het orienteren voor wat leuke en functionele aanpassingen. Waarom vroeg ik dit? Omdat ik nu een Passat rij met aftermarket xenon (in de standaard lampen). Met deze lampen krijg ik geen "plat" schijnsel op de weg maar zie je, als ik de lampen tegen een muur laat schijnen, een aan de rechterzijde oplopende lichtlijn. Maareh, zijn die lensen er achteraf makkelijk in te bouwen? Ik zie dat de lampen als Dectane niet af te stellen zijn.

Het grootste gekloot is om de lampen open te krijgen, zie daarvoor mijn how to;)
Verder is het installeren geen probleem, je kan dan zelfs een leuke custom paintjob doen aan de binnenkant van de lampen(zoals ik heb gedaan).
Waar je wel op moet letten is dat de lenzen recht gemonteerd zijn, achteraf bijstellen is echt een klote werkje (ook helaas ervaring mee).
Verder is mijn lichtbeeld inderdaad zoals die van de panda;)
Al weet ik niet zeker of dat een D2S set is (past alleen in H4 units) of een H1 set(past zowel in H7 als H4).

Als tip, koop een extra set units erbij, dan heb je altijd je originele als reserve mocht er wat mis zijn of voor de apk bijv.;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!