Retrofit H7 koplampen te koop Polo 6r

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry dat ik er nog even op doorga, maar zijn deze lampen gewoon af te stellen als een originele? Heb je misschien een foto'tje van het lichtbeeld? Ik wil voor mijzelf zeker zijn dat ik de juiste keuze maak. Ik vind de Dectanes met de ledjes echt gaaf maar dat ze niet normaal zijn af te stellen.....
 
@ GervdV: Ik heb geen idee over hoe je ze moet afstellen, heb ik me niet echt in verdiept.. Ze zijn goed afgesteld alleen mogen naar mijn idee wel wat hoger
Ik denk dat dit wel gewoon te doen is.. ik ga ze er morgen uithalen en even kijken hoe het precies zit.

@vwdreamteam: Electrische lampen afstelling zit er gewoon op en doet het ook gelijk zodra je de lampen aansluit
 
GervdV, het zijn normale lampen, dus geen fratsen zoals bij de dectane lampen.
Zijn gewoon via aparte stelschroeven, zoals die ook op jouw lampen zitten, correct af te (laten) stellen.
Elektrische hoogte regeling werkt ook gewoon met de normale stelmotoren.
 
VW  6R  1.2TDI 
Als ik me niet vergis heb ik deze lampen gemaakt. Het zijn originele Hella-lampen met hoogteregelingsmotoren. Ook de hoogte/breedte-correctie via de witte inbusjes werkt gewoon zoals het hoort.
 
Hahaha,
Jan, ik heb ze inderdaad weer doorverkocht maar niet aan Candy6r maar aan een kennis van me. Die had een tweedehands BM gekocht met geweldige standaard H4 koplampen. :lol: Aangezien ik de retrofits nog steeds boven in de doos had liggen heb ik hem er maar blij mee gemaakt. Vorige week reed hij er nog mee rond dus ik denk niet dat het dezelfde koplampen zijn. Hij de retrofits, ik de Dectanes. :mrgreen:
 
Hahaha,
Jan, ik heb ze inderdaad weer doorverkocht maar niet aan Candy6r maar aan een kennis van me. Die had een tweedehands BM gekocht met geweldige standaard H4 koplampen. :lol: Aangezien ik de retrofits nog steeds boven in de doos had liggen heb ik hem er maar blij mee gemaakt. Vorige week reed hij er nog mee rond dus ik denk niet dat het dezelfde koplampen zijn. Hij de retrofits, ik de Dectanes. :mrgreen:

Dan heb ik het mis! Ik dacht de zwarte kit te herkennen, maar die hebben blijkbaar meer mensen gebruikt.
 
[MOD vraag] Nog steeds te koop, Candy6r? Als je niet reageert voor dinsdag 23 april, zal ik dit topic sluiten en archiveren ivm 60+ dagen inactiviteit (zie reglement).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!