Review: Pioneer TS-WX77A Subwoofer i.c.m. Polo 6R

ja ik zit een beetje te twijfelen of ik nu de originele speakers ga versterken of andere speakers ga versterken zonder of met sub...

ik weet dat ik met me leon al goed geluid heb op me originele compo's voor en achter niet versterkt maar dan liggen er weer 2 dikke subs achterin, ik weet niet hoe dit met de polo zit. Demping en dergelijke van de deuren.
 
Zzooo vandaag in de polo van Wildcard mogen zitten en luisteren naar de sound!!

1 woord: GRANDIOOS!!!!

Mocht ik m'n polo weer terug hebben van de zomer wordt dit het volgende project! De pioneer zit zeer strak in de achterbak en het geluid, ik wenste dat ik dit nu al had en een space wat je hebt!

Zeer netjes geinstalleerd!!!

Thnx dat ik kon luisteren naar de Sub!

De velgen staan super onder polo als deze zometeen verlaagd is is tie naar mijn zeggen bijna helemaal af!!

Ghehe,

Gr,

Enzo
 
@Enzo: Zoooo dat was echt wel een vette micro-meet!

En thanx man! Tof om te horen dat je m'n sub gaaf vond klinken! Maar het was een wederzijds genoegen hoor, want ik vond het erg gaaf dat ik zomaar even jouw auto mocht bezichtigen (ondanks dat ik pas zo laat belde)!

Op de foto's is 'ie al gaaf, maar in 't echt zag je auto er zowaar nog beter uit. Die felle stripings en het blauw in de velgen vallen pas dan pas echt goed op. Heeft me wel op wat ideetjes gebracht voor de volgende winter! Super nice dat ik 'm nog even in volle glorie kon aanschouwen!

Maar euhh.. ik ben nu net pas thuis aangekomen, haha, dus ga eerst eens even wat eten :mrgreen:


@Maurice:
Sorry.. normaal probeer ik vragen in dit topic zo goed mogelijk te beantwoorden, maar heb geen enkele ervaring met inbouwers in regio r'dam :oops:
 
Wildcard zei:
@Enzo: Zoooo dat was echt wel een vette micro-meet!

En thanx man! Tof om te horen dat je m'n sub gaaf vond klinken! Maar het was een wederzijds genoegen hoor, want ik vond het erg gaaf dat ik zomaar even jouw auto mocht bezichtigen (ondanks dat ik pas zo laat belde)!

Op de foto's is 'ie al gaaf, maar in 't echt zag je auto er zowaar nog beter uit. Die felle stripings en het blauw in de velgen vallen pas dan pas echt goed op. Heeft me wel op wat ideetjes gebracht voor de volgende winter! Super nice dat ik 'm nog even in volle glorie kon aanschouwen!

Maar euhh.. ik ben nu net pas thuis aangekomen, haha, dus ga eerst eens even wat eten :mrgreen:


@Maurice:
Sorry.. normaal probeer ik vragen in dit topic zo goed mogelijk te beantwoorden, maar heb geen enkele ervaring met inbouwers in regio r'dam :oops:


WooW das ckr laat hoelang doe je er eigenlijk over van GR naar Rdam te Rijden? Stick Out Tongue
 
Misschien kunnen we wel een group deal maken, want ik heb ook wel interesse!

Opvallend dat JM jou een offerte stuurt van 450, ik heb er eentje van 399. Daarnaast kost Ron de Vries 480, Pim Tensen ook 399. In Groningen (ook eerder genoemd) komt het op 349.

Wat ik opmerkelijk vind is dat bijna alle zaken melden dat een hi-low converter niet nodig zou zijn - het zit al in de subwoofer. Ik zou persoonlijk wel een hoge toon filter willen, aangezien het me logisch klinkt dat je niet wilt dat de lage tonen evengoed door de standaard speakers gespeeld worden...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!