witalik
Lid
http://www.autohifi.nl/index.php?page=p ... zj9PLRIHgo
Dit lijkt me opzich wel handig voor deze situatie ?
Dit lijkt me opzich wel handig voor deze situatie ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wildcard zei:@Enzo: Zoooo dat was echt wel een vette micro-meet!
En thanx man! Tof om te horen dat je m'n sub gaaf vond klinken! Maar het was een wederzijds genoegen hoor, want ik vond het erg gaaf dat ik zomaar even jouw auto mocht bezichtigen (ondanks dat ik pas zo laat belde)!
Op de foto's is 'ie al gaaf, maar in 't echt zag je auto er zowaar nog beter uit. Die felle stripings en het blauw in de velgen vallen pas dan pas echt goed op. Heeft me wel op wat ideetjes gebracht voor de volgende winter! Super nice dat ik 'm nog even in volle glorie kon aanschouwen!
Maar euhh.. ik ben nu net pas thuis aangekomen, haha, dus ga eerst eens even wat eten
@Maurice:
Sorry.. normaal probeer ik vragen in dit topic zo goed mogelijk te beantwoorden, maar heb geen enkele ervaring met inbouwers in regio r'dam
Mauricesunny zei:Zojuist een mail gestuurd naar: JM Car Hifi te Rotterdam.
Hopen dat ze dit voor mij kunnen inbouwen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.