Rick6R
Bekend lid
September 2018 ben ik geswitched van dagelijks vervoer. Ik reed voor die tijd precies 1 jaar in een Polo 1.2 TDI. Ik woonde toen nog lekker thuis, dus geld sparen ging met zo'n klein torretje als een malle.
Weer terug naar september 2018: Toen werd een Volvo V40 2.0 D2 R-Design uit 2015 mijn dagelijks vervoer.
Nu, 1 jaar later, ben ik weer terug! Dit maal ga ik op mijzelf wonen. Helaas moet er dan wel her en der gesneden worden in wat kosten.
De Volvo dus de deur gewezen. Maar, wat koop je dan voor leuk geld?
Gelukkig werk ik als autoinkoper bij een autogroothandel op de Veluwe, en zit ik hierdoor dicht bij het vuur.
Ik heb lang moeten zoeken naar deze combi, ik heb zelfs nog zijn Tsjechische zusje overwogen, Fabia Combi 1.6 TDI 105pk.
Maar, het is een Polo 1.6 TDI 105pk Highline uit 2011 geworden. Origineel Nederlands en van de eerste eigenaar.
Gekocht op basis van een inruiltaxatie en zonder er een meter mee gereden te hebben...
Link zat zou je zeggen. Nou, ik vond het net zo.
Ik zal morgen eens wat foto's uploaden van de auto hoe ik hem gekocht heb.
Eerste dingen zijn al onderweg:
- 312mm remmen van een Audi TT 225pk
- Piano zwarte luchtroosters, radio- en airco omlijsting
Weer terug naar september 2018: Toen werd een Volvo V40 2.0 D2 R-Design uit 2015 mijn dagelijks vervoer.
Nu, 1 jaar later, ben ik weer terug! Dit maal ga ik op mijzelf wonen. Helaas moet er dan wel her en der gesneden worden in wat kosten.
De Volvo dus de deur gewezen. Maar, wat koop je dan voor leuk geld?
Gelukkig werk ik als autoinkoper bij een autogroothandel op de Veluwe, en zit ik hierdoor dicht bij het vuur.
Ik heb lang moeten zoeken naar deze combi, ik heb zelfs nog zijn Tsjechische zusje overwogen, Fabia Combi 1.6 TDI 105pk.
Maar, het is een Polo 1.6 TDI 105pk Highline uit 2011 geworden. Origineel Nederlands en van de eerste eigenaar.
Gekocht op basis van een inruiltaxatie en zonder er een meter mee gereden te hebben...
Link zat zou je zeggen. Nou, ik vond het net zo.

Ik zal morgen eens wat foto's uploaden van de auto hoe ik hem gekocht heb.
Eerste dingen zijn al onderweg:
- 312mm remmen van een Audi TT 225pk
- Piano zwarte luchtroosters, radio- en airco omlijsting
2011 Volkswagen
Polo