Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Grappig zeg! Wat er allemaal wel niet mogelijk is in 2019 !Het ruitensproeiervloeistofreservoir kapje was een beetje lam.
Vanmiddag een mini-urinoir opgehaald bij de Skoda dealer. Komt van de nieuwe Scala af:
6V0955485 is het onderdeel nummer.
Nu een soort schaaltje, zodat er minder product verspild word.
![]()
![]()
Nice. Welke maat velg/banden etc.?
Grappig zeg! Wat er allemaal wel niet mogelijk is in 2019 !
Leuke upgrade, wat kosten het?
Nice. Welke maat velg/banden etc.?
Welkom terug maatje!
Had het meeste natuurlijk al gezien of gehoord hehe.
@Yasinn09 Dankjewel. Met de 15" Highline velgen deed ik zo'n 1:19,8.
Nu met de 17" Cross velgen zit ik op 1:18,5. Rij wel zo'n 95% op de snelweg. Zijn zwaarder en breder, dus de auto moet harder werken om het zooitje rond de gooien.
Wat zijn jouw waardes?
Mijn verbruik zit op 1:20 / 1:21 met 17" velgen, dit is dan een mix van snelweg en n-wegen.
Maar dat komt waarschijnlijk omdat jullie een roetfilter hebben en ik niet.
Het grootste verbruik zit hem inderdaad in het regenereren, dit kun je merken als je auto een toerental aanhoudt van exact 1000 toeren.
En als je stilstaat bij een stoplicht ruik je op dat moment een verbrande lucht.
Bovendien als je het roetfilter weghaalt heeft je turbo ook bijna geen tegendruk meer, dat komt je verbruik ook ten goede.
Mooie foto's! Waar zijn deze genomen? Gewoon met mobiel?
Kan me nog een afspraak herinneren voor de polo haha! Maar uiteraard weer mooie foto’s![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.