iichel
Exclusive lid
Deze mannelijke contacten zijn niet de goeie. Dit zijn micro timers, je hebt MCP 1.5 nodig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Deze mannelijke contacten zijn niet de goeie. Dit zijn micro timers, je hebt MCP 1.5 nodig.
bedoelde ik... my bad. vrouwelijk.
Beginnetje gemaakt aan de adapters voor de 6C achterlichten:
![]()
Klein beetje hulp was nodig.
Nieuw trosje banden eronder gezet:
Ik heb die voorbanden voor €75,- incl. montage. Daar kan ik geen set velgen met banden voor krijgen.
Ik wil de auto eerst veilig hebben voordat ik er aan ga knutselen.
GTI/GTD grill vind ik niet echt mijn ding, ik ga liever voor een R-Line pakket.
Motor bevalt wel goed moet ik zeggen. Ik heb altijd benzine gereden, dus dat nagelende geluid is wennen. Van de week in de Polo 6C 1.4 TDI gereden, dan merk je toch wel verschil hoor!
Maar, wat onwijs zuinig is zo'n 1.2 TDI, alle mensen! 3.0l/100km (1:33) stond er vorige week op de boordcomputer (airco en lampen uit, cruise op 80 km/h)
Ik ga straks wat langere stukken rijden, en ik zit zo op de snelweg.
(Leusden - Zeist en Leusden - Zwolle/Ommen)
Plannen zat in ieder geval.
Haha, dat is inderdaad niet duur! Waren de bandjes dermate versleten dat ze direct vervangen moesten worden?
Dat je dan niet meteen een R-line grill besteld heb?
Dat is echt gruwelijk zuinig, ik vind hem juist relatief onzuinigIk rijd gemiddeld 1/17. Maar ik rijd dan ook altijd op een provinciale weg naar mijn werk waar je 80 mag met veel rotondes. Ook vind ik hem traag en heb ik dus een zware rechtervoet... Op vakantie haalde ik maximaal 1/25 met alleen maar snelweg, vind het dus bijzonder knap dat je 1/33 rijd. Misschien komt het omdat ik geen originele 16" velgen eronder heb liggen en jij zo te zien originele 15".
Ben wel echt benieuwd of mensen verschil merken qua verbruik met een weggeschreven EGR...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.