Oké, dank voor de foto. Je doet het eigenlijk op de manier zoals ik hierboven ook al had beschreven. Ik zal nog iets meer detail toevoegen in de beschrijving.
Op het digitale cockpit scherm selecteer je het tabblad/scherm rijgegevens met de knopjes naast de "OK" knop, dat zijn dus de twee lichtgrijze knopjes op je foto waar de "OK" knop in het midden zit . In het tabblad rijgegevens kan je o.a. je trip, olietemperatuur, snelheid, verbruik, etc. selecteren door de pijltjes te gebruiken helemaal rechts op je stuur (de pijltjes die omhoog en omlaag wijzen). In dit tabblad kan je ook nog een keer de optie rijgegevens selecteren (je selecteert dus in het tabblad rijgegevens nogmaals de optie rijgegevens, heel gek). Na het selecteren krijg je een kort overzicht van je rijgegevens weergeven op het digitale cockpit scherm. Als je dan de "OK" knop indrukt kan je de rijgegevens veranderen naar sinds start, sinds tanken, of sinds lange tijd.
Als het nog niet lukt laat het even weten, dan stuur ik je een filmpje via whatsapp of iets dergelijks.