enveekaa zei:Mooi! ook stuurbediening en weergave op het dashboard?Roel83 zei:Ik heb ook een 315. Bellen werkt perfect zonder adapters!
Wel stuurbediening, geen aanwijzingen op het dashboard.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
enveekaa zei:Mooi! ook stuurbediening en weergave op het dashboard?Roel83 zei:Ik heb ook een 315. Bellen werkt perfect zonder adapters!
Ok, dat werkt als het goed is ook alleen bij de GTI.. heb je een GTI?Roel83 zei:enveekaa zei:Mooi! ook stuurbediening en weergave op het dashboard?Roel83 zei:Ik heb ook een 315. Bellen werkt perfect zonder adapters!
Wel stuurbediening, geen aanwijzingen op het dashboard.
enveekaa zei:Ok, dan klopt het
Voor de zekerheid ook gecheckt bij de dealer..
Ik heb mijn Polo zonder telefoonvoorbereiding besteld en met multifunctioneelstuurwiel, inbouw RNS 315 achteraf. Volgens de dealer gaat alles werken; carkit incl. stuurbediening, telefoonboek in dashboard etc etc.
Bijkomend voordeel van inbouw achteraf is dat er geen vin op je dak komt, gps wordt in het dashboard 'verstopt'.
GTI heeft een andere tellerunit met een uitgebreider boordcomputerscherm.Roel83 zei:Wat bedoel je met telefoonboek in dashboard? Mijn telefoonboek verschijnt alleen op de RNS.
Niemand met parkeersensoren?Menaz zei:Heeft de 310 in de Polo trouwens optische parkeersensoren? Dus weergave op het display?
Menaz zei:Thanks!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.