RNS 310

• Onderwerp starter Onderwerp starter aes
  • Startdatum Startdatum
We kunnen door gaan maar zolang deze module niet eerst geregistreerd en word gecodeerd met vagcom gaat hij het nooit doen.
Kunnen we oplossing gaan verzinnen maar het werkt gewoon niet zoals hier beschreven word.
Je moet niet denken van hop ik koop even een rns 310 met Bluetooth module aan sluiten en werken nee.
Dat werkt zo gewoon niet.
Ik heb zelf ook mijn eigen originele Bluetooth module in gebouwd werkte niet tot dat ik met vcds aan de slag ging.
Dus je kan eigenwijs blijfen doen dat het niet zo is maar verlopig werkt het nog steeds niet dus als je wil dat het wel gaat werken begin op nieuw.
Pak je vcds en meld die module aan.

Je komt vrij arrogant over, zeker omdat je ongelijk hebt.
Ik heb namelijk ook een rns310, en er onlangs een Bluetooth module op aangesloten. Zoals jij het zo mooi beschrijft: hop aangesloten en werken. Onzin dat hier vcds voor nodig is, zo melde mij ook de shop die me de module verkocht.
Zodra de module aangesloten is, veranderd de functie van de "phone" knop op de radio van "mute" naar telefoonmenu.
Koppel je de module los, heb je weer mute.
De link die je post verwijst naar de rns510 en rcd510. Dit topic gaat over de rns310.

@Wicko071: Het werkt ook prima zonder dongle. Waarschijnlijk betreft het een andere Bluetooth module, die niet zonder de dongle werkt.

Laatst bewerkt:
Je komt vrij arrogant over, zeker omdat je ongelijk hebt.
Ik heb namelijk ook een rns310, en er onlangs een Bluetooth module op aangesloten. Zoals jij het zo mooi beschrijft: hop aangesloten en werken. Onzin dat hier vcds voor nodig is, zo melde mij ook de shop die me de module verkocht.
Zodra de module aangesloten is, veranderd de functie van de "phone" knop op de radio van "mute" naar telefoonmenu.
Koppel je de module los, heb je weer mute.
De link die je post verwijst naar de rns510 en rcd510. Dit topic gaat over de rns310.

@Wicko071: Het werkt ook prima zonder dongle. Waarschijnlijk betreft het een andere Bluetooth module, die niet zonder de dongle werkt.
Arrogant als je het alemaal weet geef hem dan de oplossing bijdehandje.
Beter zou nog zijn dat je je er gewoon helemaal niet mee bemoeit.
Ik heb hem er zo in gezet. Is het ooit wel eens bij je op gekomen dat er MISCHIEN in jou polo ooit al eens aan is gevinkt in je comper dat er een module op plaats 77 zat??????.
Mischien is het voor jou ook beter om eerst even te denken voor dat je wat over een ander gaat schrijven.
Tot nu toe ben je nog met geen enkele nutig andwoord gekomen waar de topic starter iets mee is op geschoten.

Laatst bewerkt:
Ik heb bij aanschaf van mijn module bij meerdere bronnen geïnformeerd, en die zeiden allemaal hetzelfde, op een rns310 werkt een Bluetooth module zonder vcds. En zo was het ook toen ik hem plaatste.
Ik ben hier niet om ruzie te maken, en ik hoop jij ook niet. Ik zei alleen dat je arrogant overkwam met de verwoording in je bericht. "Bijdehandje" en "bemoei je er niet mee" lijken me weer opmerkingen die niet nodig zijn.
Heb jij het niet over een rns510, omdat je daar ook naar linked. Daar weet ik weer niets van, en het is best mogelijk dat daar wél vcds voor nodig is.
Buiten het feit dat mijn berichten voor ts niet de oplossing waren, probeer ik wel te helpen, ik neem aan jij ook.

Back ontopic: wat me opvalt aan de foto's die ts plaatste op de vorige pagina, is dat de groene connector in de quadlock aan de kabelboom van de auto niet op de plaats zit waar deze bij mij zit, en ook niet waar deze in de quadlock van de module zit.
Wellicht zit deze niet op de juiste plaats in de quadlock.
Anders zet ik mijn geld op een kapotte Bluetooth module.

Hoii
Jongens ik hoop niet dat jullie ruzie met elkaar krijgen en ik plaats dit topic niet voor niets ik heb hier namelijk weinig tot geen verstand van dus begrijp ik ook niet direct alles ... dus ook geen reden om mensen aan te vallen .. maargoed wat ik zelf denk qua die vcds en nee ben er geen pro in. is dat ik hetgene wat ik kon aanvinken qua multimedia systemen heb ik gedaan en sommige fotos die op de site stonden kwamen niet overheen met die bij mij op de laptop de rest wel ... en @Mr louie inderdaad dat groene blokje had ik het vorige berichten ook over qua draden wat niet gelijk is want ik heb zelf dat blokje erin gedrukt anders kwam die quadlock niet overheen dit groene blokje zat er los bij in een zakje van de microfoon dacht zelf dat die daarin hoorde mischien dat er nu bij jou een lampje gaat branden .. en buitendat om dacht ik mischn ook wel dat anders de bluetooth module wel dood is want hoe kan ik ooit dit ding testen heb hem namelijk ooit doorgemeten hij krijgt wel spanning ..

Sorry voor de onwetendheid

volkswagen  polo 6r 
Dat er meer draden in de groene connector die bij de module zitten, klopt. Dat is namelijk de aansluiting van de module en microfoon naar je radio.
Waar ik op doelde was de positie van de groene connector in de quadlock aan de kabelboom van je auto ( de eerste foto, waar er in de quadlock geen blauwe connector zit). De groene connector zit daar "volgens mij" op de verkeerde positie.

Okee dat zou best kunnen want daar zat die ook.niet wat heb jij daar zitten dan ? Want er zat eigenlijks niks in heb zelf 1 ingedrukt
Zou jij mischien is een foto willen maken wat er vanaf komt en ook van je kabelboom van je module want heb daar ook zn gek stekkertje zitten

volkswagen  polo 6r 
Dat gekke stekkertje zal de microfoon zijn, die kun je bij andere radio's namelijk ook ergens anders inpluggen. De groene connector lijkt me op dezelfde plaats te moeten zitten als in de quadlock van de module.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!