Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
scrol op deze website even naar beneden daar staat het gedeelte voor vcds.@onair zal je misschien kunnen uitleggen hoe je de module aanmeld en gecodeerd hebt?
We kunnen door gaan maar zolang deze module niet eerst geregistreerd en word gecodeerd met vagcom gaat hij het nooit doen.
Kunnen we oplossing gaan verzinnen maar het werkt gewoon niet zoals hier beschreven word.
Je moet niet denken van hop ik koop even een rns 310 met Bluetooth module aan sluiten en werken nee.
Dat werkt zo gewoon niet.
Ik heb zelf ook mijn eigen originele Bluetooth module in gebouwd werkte niet tot dat ik met vcds aan de slag ging.
Dus je kan eigenwijs blijfen doen dat het niet zo is maar verlopig werkt het nog steeds niet dus als je wil dat het wel gaat werken begin op nieuw.
Pak je vcds en meld die module aan.
Arrogant als je het alemaal weet geef hem dan de oplossing bijdehandje.Je komt vrij arrogant over, zeker omdat je ongelijk hebt.
Ik heb namelijk ook een rns310, en er onlangs een Bluetooth module op aangesloten. Zoals jij het zo mooi beschrijft: hop aangesloten en werken. Onzin dat hier vcds voor nodig is, zo melde mij ook de shop die me de module verkocht.
Zodra de module aangesloten is, veranderd de functie van de "phone" knop op de radio van "mute" naar telefoonmenu.
Koppel je de module los, heb je weer mute.
De link die je post verwijst naar de rns510 en rcd510. Dit topic gaat over de rns310.
@Wicko071: Het werkt ook prima zonder dongle. Waarschijnlijk betreft het een andere Bluetooth module, die niet zonder de dongle werkt.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.