RNS 315 Bluetooth vraagje

Bluetooth werkt eindelijk nu nog alleen even het kabeltje checken van de mircophone daar geeft hij nog een foutcode op. Iedereen bedankt voor jullie hulp

Wat was het nu dan?

3 dagen terug de voeding van de extrerne bluetooth module los gegooid van de stekker achter in de radio en de nieuwe kabel naar de microphone aangesloten. toen uitgeschakeld in de canlist 77. toen bleek hij de bluetoothmodule nog te zien. de stekker van de module los gemaakt. toen nog steeds dat ik niet kon verbinden. eergisteren bij lowering langs geweest maar kon het probleem ook niet vinden dat ik geen verbinding kon maken alleen dat de microphone een massa probleem heeft. Daar moet ik nog naar kijken. maar gisteren drukte ik tijdens het rijden naar huis eens op de phone knop en stond ineens dat hij een telefoon zocht etc. gelijk bij thuiskomst geprobeerd en werkt perfect zelf streamen via spotify :) vanmiddag als me auto terug is van de terugroepactie en wintercheck ga ik even uitzoeken waarom de microphone niet werkt. Maar wat het exacte probleem nu was dat het eerst niet werkte en nu wel ineens weet ik niet. voor mij een raadsel

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!