andy1995
Bekend lid
op aliexpress zie ik heel veel verschillende, en op de nl sites zijn ze 25 eurogps en dab antenne is allemaal onder de 10 euro te kopen andy
Volkswagen
Polo BLUE GT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
op aliexpress zie ik heel veel verschillende, en op de nl sites zijn ze 25 eurogps en dab antenne is allemaal onder de 10 euro te kopen andy
op aliexpress zie ik heel veel verschillende, en op de nl sites zijn ze 25 euro
je bent 10 euro aan antennes kwijt!ik ga dan veel meer kwijt zijn dan de bedoeling, ik denk dat ik tog met de rns 510 namaak blijf, is er een manier om de radio ontvangst te versterken?
op aliexpress zie ik heel veel verschillende, en op de nl sites zijn ze 25 euro igps en dab antenne is allemaal onder de 10 euro te kopen andy
k zal ff ali express zoekenje bent 10 euro aan antennes kwijt!
dus ik zie het probleem niet.
hartstikke bedankt, ik zie dat veel mensen dit bij hun raam plakken, maar dit kan ook achter de navigatie of heb ik dit verkeerd?
ik heb m boven mijn radio geplakt! daar had ik het beste ontvangsthartstikke bedankt, ik zie dat veel mensen dit bij hun raam plakken, maar dit kan ook achter de navigatie of heb ik dit verkeerd?
ik ben aan het twijfelen of ik nog een nieuwe navigatie erin wil zzetten, want dat is natuurlijk onnodig als ik in de toekomst een nieuwe polo wil halen. Dan koop ik gewoon 1tje die het al heeft natuurlijk. maar als je iemand het die het wilt kopen dan kan je dat gerust verkopen. wanneer ik er zeker ben dat ik een navigatie wil hebben zal ik het vragen. als je het nog hebt dan goed als je het niet meer hebt dan heb ik pech natuurlijk.Nog interesse?
sorryyyomg wat een anticlimax
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.