Rns 315

bij mijn BM een RNS310 vervangen door de dealer. 897 euro stond erop de rekening. gelukkig garantie.
Maar 499 voor een 315 valt reuze mee.

Alleen heb ik bij dit bedrijf PDC laten plaatsen die het tot op heden nog niet goed doet. Communicatie is beetje stroef hier omtrent.

Volkswagen  Polo 
bij mijn BM een RNS310 vervangen door de dealer. 897 euro stond erop de rekening. gelukkig garantie.
Maar 499 voor een 315 valt reuze mee.

Alleen heb ik bij dit bedrijf PDC laten plaatsen die het tot op heden nog niet goed doet. Communicatie is beetje stroef hier omtrent.

Ik vond 499 voor een 315 met ingebouwde bluetooth ook best wel meevallen. Zo'n RNS kan je natuurlijk
makkelijk zelf plaatsen , pdc is een ander verhaal. Hopelijk voor jou komt het goed ;)

let wel op dat je de Radio ook via de VCDS moet aanmelden. dus niet even plug and play.

Volkswagen  Polo 
Met vcds en dan can gateway in de installationlist aanvinken radio en navigation en dan naar navigation dan long coding en dan de juiste bits instellen. Als je de muis op die bits houd komt er een info schermpje waarbij je kunt zien welke bit wat betekent.

Volkswagen  Polo 6R 
Iemand die hier reeds gelijkaardig product heeft aangeschaft ?
Zijn deze echt origineel VW? Kan dit bijna niet geloven voor dergelijke prijs.

RNS 315 + West europa + Gps antenne + BLEUTOOTH - Polo - Volkswagen - Navigatie systemen
Heb hier mijn RNS 315 vandaan, zij hebben het ook voor mij ingebouwd inclusief MDI.
De RNS315 werkte zonder aan te leren, dit aanleren heb ik later alsnog zelf gedaan.

Volgens mij heb je nog wel een microfoon erbij nodig:
RNS 315 aansluit set bleutooth telefoon - Kabels

De RNS315 is origineel VW, maar 2e hands. Ze repareren ze ook, daarom heb ik 'm daar vandaan.
Ze zetten er de nieuwste systeem-software op, maar let op dit is niet het kaartmateriaal.

Het kan dus wezen dat je er nog € 200 tegen aan moet gooien voor de nieuwste kaarten.

Heb hier mijn RNS 315 vandaan, zij hebben het ook voor mij ingebouwd inclusief MDI.
De RNS315 werkte zonder aan te leren, dit aanleren heb ik later alsnog zelf gedaan.

Volgens mij heb je nog wel een microfoon erbij nodig:
RNS 315 aansluit set bleutooth telefoon - Kabels

De RNS315 is origineel VW, maar 2e hands. Ze repareren ze ook, daarom heb ik 'm daar vandaan.
Ze zetten er de nieuwste systeem-software op, maar let op dit is niet het kaartmateriaal.

Het kan dus wezen dat je er nog € 200 tegen aan moet gooien voor de nieuwste kaarten.

Oplichterpraktijken dus met andere woorden... Ik ga op zoek naar wat anders

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!