Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waar heb je de kaarten vandaan en welke software zou ik op mijn B versie kunnen zetten? heb nu namelijk nog niet de POI's zoals flitspalen maar wel al de maximum snelheid.het is me gelukt eerst naar 5269 gegaan maar was niet zo stabiel vervolgens weer gedowngrade naar 4120 wat volgens vele de meest stabiele versie is kaarten ook kunnen updaten ook de flitspalen kun laden ben er blij mee![]()
Dan ondersteund jou server geen hoge retentietijd, de mijne 1500 dagenHeb is gekeken naar dat nieuwsgroepen en volgens de site heb ik spotnet gedownload (is dat goed)?
Wanneer ik dan zoek komen er wel een aantal te staan maar als ik dan wil downloaden zegt hij bestand te oud.
Wat kan ik hier nog aan doen![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.