Sorry voor de late reactie .Welkom, mooie polo nog plannen met de auto ?
In dat geval heb je niet de juiste auto gekocht. Veel leuker wordt het niet met een 1.0 MPISorry voor de late reactie .
ik heb hem inmiddels gechipt maar van mij mag er nog wel wat bij.
Zoiets wilde ik ook al reageren iddIn dat geval heb je niet de juiste auto gekocht. Veel leuker wordt het niet met een 1.0 MPI
In dat geval heb je niet de juiste auto gekocht. Veel leuker wordt het niet met een 1.0 MPI
In dat geval heb je niet de juiste auto gekocht. Veel leuker wordt het niet met een 1.0 MPI
Klopt ik heb de ballen verstand van auto,s ik had er nooit naar gekeken dat dit een mpi was. Gelukkig is ie alleen voor in het weekend dus ik moet er maar het beste van maken.In dat geval heb je niet de juiste auto gekocht. Veel leuker wordt het niet met een 1.0 MPI
Ik had hem dab nú verkocht, en een TSI terug gekocht en die helemaal naar mijn smaak gemaakt. Maar dat ben ik. Als weekend auto zal het een goede auto zijn! Zuinig is hij in elk geval!Klopt ik heb de ballen verstand van auto,s ik had er nooit naar gekeken dat dit een mpi was. Gelukkig is ie alleen voor in het weekend dus ik moet er maar het beste van maken.
Maar chippen heeft toch totaal geen zin met een MPISorry voor de late reactie .
ik heb hem inmiddels gechipt maar van mij mag er nog wel wat bij.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.