BlackDiesel
Bekend lid
Hoi allen.
Mijn roetfilter regenereert al sinds ik hem heb (115k) zo om de 300km. Is al heel snel natuurlijk maar ik dacht zal wel. Nu de laatste tijd begint hij écht vaak te regenereren, soms al na 150km. Ik begin me er dood aan de irriteten. Het ligt niet aan de afstanden want ik rijd nooit korte stukken. Ik heb een tijdje terug iemand mijn ashoeveelheid laten uitlezen en dit zou in orde moeten zijn zei diegene.
Ik heb zelf daarnet ff mijn roetfilter uitgelezen met mijn foxwell carscanner, zie bijlage. Zegt mij verder vrij weinig. "Particle filter putty mass actual measured value -> 0,15 l/g"
Iemand enig idee wat verstandig is om nu te doen? Wellicht een bepaalde sensor die verkeerde waarde doorgeeft? Indien mogelijk, welke?
Volgensmij is (naar eigen zeggen van dit apparaat) nieuwe roetfilter gerelateerde componenten inleren mogelijk met mijn foxwell carscanner.
Ik hoor graag van jullie



Mijn roetfilter regenereert al sinds ik hem heb (115k) zo om de 300km. Is al heel snel natuurlijk maar ik dacht zal wel. Nu de laatste tijd begint hij écht vaak te regenereren, soms al na 150km. Ik begin me er dood aan de irriteten. Het ligt niet aan de afstanden want ik rijd nooit korte stukken. Ik heb een tijdje terug iemand mijn ashoeveelheid laten uitlezen en dit zou in orde moeten zijn zei diegene.
Ik heb zelf daarnet ff mijn roetfilter uitgelezen met mijn foxwell carscanner, zie bijlage. Zegt mij verder vrij weinig. "Particle filter putty mass actual measured value -> 0,15 l/g"
Iemand enig idee wat verstandig is om nu te doen? Wellicht een bepaalde sensor die verkeerde waarde doorgeeft? Indien mogelijk, welke?
Volgensmij is (naar eigen zeggen van dit apparaat) nieuwe roetfilter gerelateerde componenten inleren mogelijk met mijn foxwell carscanner.
Ik hoor graag van jullie



Laatst bewerkt:
Polo
6c