Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Fijn dat je er achter bent! Ik hoop dat je, ondanks de trubles, toch nog vele jaren kunt genieten van je mooie Polo!Nou de auto is terug. Bleek niet de bobine en/of de bougie te zijn. Na wat zoekwerk is het euvel gevonden. Er zijn dus twee verstuivers per cilinder. Ze hebben alle verstuivers eruit gehaald en gecontroleerd. Eentje was de boosdoener! De auto rijdt nu eindelijk zoals hij zou moeten heel fijn... kan hij zaterdag alsnog verlaagd worden!
Waarom zou het niet kunnen dan? Als jij een product ontvangt wat niet goed is en het zou niet naar behoren worden opgelost door de verkopende party. Nu is het in dit geval gelukkig wel goed opgelost maar wat als dat niet gebeurt. Houden we ons dan van de domme?? Want daar zijn sommige dealers erg goed in.haha dit vind ik altijd zulke mooie berichten! De koop ongedaan maken.... Dat ding is nieuw, fabrieksgarantie enzo. word echt wel geregeld hoor
Nou de auto is terug. Bleek niet de bobine en/of de bougie te zijn. Na wat zoekwerk is het euvel gevonden. Er zijn dus twee verstuivers per cilinder. Ze hebben alle verstuivers eruit gehaald en gecontroleerd. Eentje was de boosdoener! De auto rijdt nu eindelijk zoals hij zou moeten heel fijn... kan hij zaterdag alsnog verlaagd worden!
Oh dat zeker niet, maar er word geroepen koop ongedaan maken bla bla bla, niemand weet nog wat er ook maar aan de hand is haha, en ja dat vind ik vermakelijk. doemdenken noem ik het ook wel eens, van te voor al scenario's bedenken die in 99% van de gevallen niet eens aan de orde komen. nieuwe auto natuurlijk lossen ze het op hij rijd net de showroom uitWaarom zou het niet kunnen dan? Als jij een product ontvangt wat niet goed is en het zou niet naar behoren worden opgelost door de verkopende party. Nu is het in dit geval gelukkig wel goed opgelost maar wat als dat niet gebeurt. Houden we ons dan van de domme?? Want daar zijn sommige dealers erg goed in.
Wat fijn!Nou de auto is terug. Bleek niet de bobine en/of de bougie te zijn. Na wat zoekwerk is het euvel gevonden. Er zijn dus twee verstuivers per cilinder. Ze hebben alle verstuivers eruit gehaald en gecontroleerd. Eentje was de boosdoener! De auto rijdt nu eindelijk zoals hij zou moeten heel fijn... kan hij zaterdag alsnog verlaagd worden!
Elke leverancier heeft de plicht het euvel binnen een redelijke termijn op te lossen. Daarom kun je in deze zaak de koop niet ongedaan maken. Als de leverancier verzuimd het op te lossen binnen een redelijke termijn (daartoe moet je overigens ook schriftelijk aanmanen), dan pas kun je een koop ongedaan maken. De kans is groot dat dit uiteindelijk op een gerechtelijk procedure uitloopt. En een redelijke termijn is helaas een grijs gebied. In deze zaak is het euvel keurig binnen een redelijke termijn opgelost. Maar ik snap de boosheid en teleurstelling wel, want na een GTI kopen wil je graag rijden . Hopelijk kunnen er nu veel betrouwbare kilometers gemaakt worden.Waarom zou het niet kunnen dan? Als jij een product ontvangt wat niet goed is en het zou niet naar behoren worden opgelost door de verkopende party. Nu is het in dit geval gelukkig wel goed opgelost maar wat als dat niet gebeurt. Houden we ons dan van de domme?? Want daar zijn sommige dealers erg goed in.
Wat voor problemen heb jij dan met je nieuwe Polo?Ik heb ook een gloednieuwe polo met mankementen...
Als je nog advies wil met betrekking tot spacers rondom, let me know bij mij lopen mn wielen voor en achter precies gelijk met m'n wielkasten
Smoelt goed! Ik zal erover nadenken.Als je ze precies goed wil hebben moet je voor 10mm en achter heb ik 13mm![]()
Laat ik nou denken en herinneren dat je rondom 10 mm hadAls je ze precies goed wil hebben moet je voor 10mm en achter heb ik 13mm![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.