Roy78 :: 2002 Volkswagen Polo

Re: Roy's 9N --> Update Zwart dak en spiegels gewrapped

Nee tot tot aan de purmer maar wel in Geleen en mijn collega's belden dan iedere keer weer door aan mij en ik aan Johan :)

Dus vervang die startmotor nou eens!
 
Re: Roy's 9N --> Update Zwart dak en spiegels gewrapped

Ben zeer wéér stevig aan het balen. De startmotor is niet het enige wat vervangen moet worden!

Ik parkeer vanavond de auto bij mijn ouders. Zet m in de achteruit en daarna weer in de 1e versnelling, totaal geen overbrenging meer in de versnellingen!
Kon gewoon 'roeren' met de bak.
Maar wéér RouteMobiel gebeld. Gelukkig zijn de jongens van afsleepdienst Silverentand altijd snel ter plekke.
De monteur vertelde dat een overbreng-as van de versnellingspook afgebroken is. Het is dus de as die de versnellingspook met de bak verbindt.
De polo is afgesleept en morgen wordt ze naar de garage gebracht.
Ik ben benieuwd wat me dit 'grapje' weer gaat kosten.

Dit is nu al de zoveelste reparatie aan mijn polo dat mijn vertrouwen in deze wagen momenteel ver te zoeken is.
 
Re: Roy's 9N --> Update Zwart dak en spiegels gewrapped

Zojuist de garage gebeld, de sleepdienst heeft de polo netjes afgeleverd.
De versnellingskabel is afgebroken. (Wist niet eens dat een auto deze heeft)
Kabel schijnt niet zo duur te zijn, maar ze zijn er wel een tijdje mee bezig om te monteren. Heeft iemand op het forum hier misschien ervaringen mee?

Edit: Nog ff met de garage gebeld vandaag. Schijnt gelukkig geen dure grap te zijn.
Kabel kost iets van rond de €20,- en het maken is niet zo veel werk omdat het slechts een uiteinde is.

Afgelopen zondag nog een paar mooie foto's geschoten waarvan dit de topper is:
100_2815.jpg
 
Re: Roy's 9N --> Update Zwart dak en spiegels gewrapped

Roy78 zei:
Zojuist de garage gebeld, de sleepdienst heeft de polo netjes afgeleverd.
De versnellingskabel is afgebroken. (Wist niet eens dat een auto deze heeft)
Kabel schijnt niet zo duur te zijn, maar ze zijn er wel een tijdje mee bezig om te monteren. Heeft iemand op het forum hier misschien ervaringen mee?

Edit: Nog ff met de garage gebeld vandaag. Schijnt gelukkig geen dure grap te zijn.
Kabel kost iets van rond de €20,- en het maken is niet zo veel werk omdat het slechts een uiteinde is.

Afgelopen zondag nog een paar mooie foto's geschoten waarvan dit de topper is:
100_2815.jpg

Heerlerbaan genomen ?
 
Re: Roy's 9N --> Bakkie doen

Een kleine update die altijd al graag wilde hebben in het interieur: het bakje op de bovenzijde van het dasboard.
Deze heb ik van Marcel (M87) gekocht en inmiddels ingebouwd.
Het ziet er een stuk strakker uit op deze manier.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!