Rubberen VW 6R automatten

Goededag! ik ben op zoek naar originele VW rubberen automatten als die er zijn voor in mijn 6R, waar ken ik deze het best, en eventueel het goedkoopste halen? het liefst originele natuurlijk als deze er zijn, er staan er elders ook wel op internet ook wel die ze aanbieder maar ik weet niet of het originele betreft.

dus mijn vraag luid: of iemand mij hieraan kan helpen, waar ik deze het beste kan vinden en een kleine prijdindicatie.

alvast bedankt!
 
Bedankt voor je berichtje! ja had het inderdaad bij de dealer ook al gevraagd. ze zijn iedeaal zeker met dit weer enzo, houd de auto toch een beetje schoner en je kan ze makkelijk af doen. Maar ik dacht ja dealer ken altijd nog... ik vind het persoonlijk vrij prijzig nog, dacht misschien is er iemand met een goedkoper altenatief voor originele matten.
 
Pas wel op met rubberen matten ze hebben namelijk een groot nadeel.

Vocht welke onder de matten komt kan niet verdampen.
Hierdoor blijft de bodembekleding veel langer vochtig en is er kans op roestvorming.

Controleer daarom vaker of de bodembekleding niet te nat wordt en haal de matten regelmatig uit de auto zodat het vocht kan verdampen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!