3G0 = passat B8 = 2-polig met canbus = highline RVC (RVC compact) met meedraaiende lijnen. deze moet je ook op de canbus aansluiten.
Kleine tip voor het doorvoerrubber, gebruik zoiets als wd40 om het rubber van binnen gladder te krijgen. Dat hielp bij bij veel en ik gebruikte een lange schroevendraaier ipv ijzerdraad.
Helaas ben ik eigenlijk dus nog niet gekomen tot dit punt... Wel met het ijzerdraad, maar nog niet de kabelboom zover erdoorheen weten te krijgen! Ik loop ergens aan de linkerkant bij het raam vast (waarschijnlijk tussen de hoekjes en de kabelboom die er al inzit).Vooral niks scherps pakken want dat rubber scheurt best makkelijk.
ik heb veel meer bumper in zicht en is het beeld niet aan te passen hoe doe jij dit?
Ik heb niet het idee dat er erg veel aangepast kan worden aan de camera of aan het beld dat deze geeft. Misschien dat iemand anders hier ervaring mee heeft?Ook ik heb het in laten bouwen maar ik merk op dat ik altijd scheef inparkeer als ik de lijntjes aanhou. Kan je dit "richten" zonder ODB of computer?
Dat klopt helemaal. Uiteindelijk ben ik zelf verantwoordelijk voor mijn inparkeeractie maar als ik de streepjes aanhou sta ik dus scheef in het vak.Ik heb niet het idee dat er erg veel aangepast kan worden aan de camera of aan het beld dat deze geeft. Misschien dat iemand anders hier ervaring mee heeft?
Bij mij is in ieder geval het "scheef" inparkeer issue niet aanwezig... Als ik b.v. recht achteruit inparkeer, dan is het niet zo dat hij meer links dan reachts staat, of b.v. dat de gehele auto scheef staat als ik de lijntjes aanhou... Overigens controleer ik bij het achteruit inparkeren ook altijd via de buitenspiegel of ik wel recht in parkeer.
Camera kan gecalibreerd worden als er grote afwijkingen in zijn. Je hebt daar een board voor nodig en Odis om dit te doenIk heb niet het idee dat er erg veel aangepast kan worden aan de camera of aan het beld dat deze geeft. Misschien dat iemand anders hier ervaring mee heeft?
Bij mij is in ieder geval het "scheef" inparkeer issue niet aanwezig... Als ik b.v. recht achteruit inparkeer, dan is het niet zo dat hij meer links dan reachts staat, of b.v. dat de gehele auto scheef staat als ik de lijntjes aanhou... Overigens controleer ik bij het achteruit inparkeren ook altijd via de buitenspiegel of ik wel recht in parkeer.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.