Daarom noemen ze dat de ouwe lu..en kleur, hoef je hem niet zo vaak te wassen.Zilver wordt nooit vies en anders regent het er wel weer af!
Daarom noemen ze dat de ouwe lu..en kleur, hoef je hem niet zo vaak te wassen.Zilver wordt nooit vies en anders regent het er wel weer af!
Hahaha, ja snap wel waar dat vandaan komt. Enige wat vies lijkt te worden zijn de voor velgen. VW kon niet veel stoffigere remblokken vinden denk ik.Daarom noemen ze dat de ouwe lu..en kleur, hoef je hem niet zo vaak te wassen.
Ik schrok me in ieder geval kapot. Hij WAS schoon, met de nadruk op WAS. Volgens mijn pa komt er nog meer aan. Voorlopig raak ik mijn ruitenwissers niet meer aan.Van 100 meter lijkt hij misschien wel schoon maar als je er dan dichtbij staat dan schrik ik soms toch.
Een voorganger raken is gevaarlijker voor je lak dan je ruitenwissers gebruikenVoorlopig raak ik mijn ruitenwissers niet meer aan.
Gaat mij puur om de ruit. De ruit is al slecht, steenslag en alles. Wil niet nog meer krassen. Als het ergste uit de lucht is gevallen ga ik naar de wasbox.Een voorganger raken is gevaarlijker voor je lak dan je ruitenwissers gebruiken
Wassen heeft voor mij geen enkele zin, zodra ik de auto voor de deur zet wordt ie meteen alweer onder gekakt door de vogels.Van 100 meter lijkt hij misschien wel schoon maar als je er dan dichtbij staat dan schrik ik soms toch.
Niet alleen daarom denk ik hoor!Daarom noemen ze dat de ouwe lu..en kleur, hoef je hem niet zo vaak te wassen.
Wasstraat abonnement nemenWassen heeft voor mij geen enkele zin, zodra ik de auto voor de deur zet wordt ie meteen alweer onder gekakt door de vogels.
Wordt aan gewerkt.Of ergens anders parkeren
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.