Sallie's Polo - Volg ons! Zie pagina 9

Re: Sallie's Polo - incl ritje naar de poolcirkel

Ruig setje velgen voor spijkerbanden 8-)

Morgen kunnen we dus weer/meer foto's verwachten?

DAMN! als ik jouw eerste post lees dan wil ik ook wel eens in een GTI rijden!
ik heb er alleen in meegereden Golf GTI 5...maar nog nooit zelf in een Polo GTI 6R gereden...

polo1fbodegraven zei:
Wat voor banden maat heb je erop ?

Spijkerbanden 185/60R15, winterbanden liggen op standaard velgen (Detroit's) in maat 215/45R17 omdat ze niet in 40 leverbaar waren. Kleine marge neem ik voor lief. Alleen in snelle/ abrupte bochten loopt de band licht tegen het schutbord.

Foto's van de verstralers (let niet op het beter crea bea knip-en-plakwerk, we zijn bezig om te kijken hoe de sponsors het beste op de auto komen :)).

FotoUACJVNN7D-1.jpg

FotoLU37OVPYD-1.jpg

FotoYPUTKSGDD-1.jpg

starsky zei:
Die lampen zijn vet! Wil ik ook wel :P

Kan geregeld worden hoor ;). Weet ondertussen wat je nodig hebt haha.

Als het goed is komt volgende week ook eindelijk het roofrack binnen. Ben hem volgende week "helaas" wel de volle week kwijt, krijgt nieuwe audio/ nav/ achteruitrijcam set ingebouwd.

Daarna kunnen we de belettering verder regelen en de auto in vol ornaat gaan fotograferen voor sponsors etc. Blijft een geweldig project maar damn wat een tijd kost het om alles uit te zoeken :).

@ Sallie ;) Mijn bericht even verwijderd. Zag dat je zelf ook foto's gepost had.

Ik vind het echt ruig staan. Ben nu al benieuwd naar actie foto's in de sneeuw.

Enne je achteruitrijcamera hoe wordt dat gemaakt??? Net zoals de passat dat je logo van de kofferklep een beetje kantelt waaronder de camera zit???

Ik zou aan de zijkant 1 matzwarte baan laten plakken.. en daarop alle logo's in het wit ofso. Ziet er strak en professioneel uit!

Bas zei:
@ Sallie ;) Mijn bericht even verwijderd. Zag dat je zelf ook foto's gepost had.

Ik vind het echt ruig staan. Ben nu al benieuwd naar actie foto's in de sneeuw.

Enne je achteruitrijcamera hoe wordt dat gemaakt??? Net zoals de passat dat je logo van de kofferklep een beetje kantelt waaronder de camera zit???

Foto's en filmmateriaal komt eraan :). We hebben oa DOD Tec F900L full HD cam aan boord en zullen via YouTube gedurende de Arctic Challenge ook "uitzenden" (http://dod-tec.us/products/dod-f900lhd-car-dvr-black-box-camera-lcd.html).

Achteruitrijcam is Kenwood CMOS-300 (http://www.kenwood.nl/products/car/accessoires/overige/CMOS-300/), onderdeel van Kenwood setup die erin komt met Audison audio.

Soedje zei:
Ik zou aan de zijkant 1 matzwarte baan laten plakken.. en daarop alle logo's in het wit ofso. Ziet er strak en professioneel uit!

Idee voor nu is om de hele auto te wrappen met op maar gemaakte lay-out met alle sponsors, vrijdag gesprek over. "Probleem" is alleen dat er nog steeds sponsors bijkomen (gelukkig :)).

Maik zei:
Voor zo'n project hebben wij wel een setje klaar liggen, bij intresse mag je een PB sturen.

LOL Maik, ik bedoel dat ik al een aantal setjes thuis heb liggen :)

Van MyPolo.nl ? Vet cool 8-)

@ Maik, boekhouding niet goed gedaan dan?

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!