Schade aan achterbumper na ontmoeting van een pilaar

Helaas mjin eerste schade is nu een feit. Bij het wegrijden in de parkeergarage op mijn werk zat er een vervelende pilaar in de dode hoek en waar ik dacht nog wat ruimte te hebben was dit toch niet zo. Dus mijn bumper heeft kennis kunnen maken met de pilaar. Helaas voor mij heeft de pilaar wat achter gelaten.

Nu heb ik van de witte verf die de pilaar achter heeft gelaten al een hoop weg kunnen halen, maar is er wel een kleine barst en flink wat krasjes tegen.
Ik zat zelf te denken om het misschien lokaal te laten polijsten om de zo een kleine laag eraf te laten halen en opnieuw te waxen, maar aangezien ik hier totaal geen verstand van heb, heb ik dit topic geopend in de hoop dat jullie tips voor mij hebben om dit zo effectief mogelijk te kunnen oplossen. Doet namelijk toch een beetje zeer aan het oog.

2012-06-23 10.49.18.jpg

2012-06-23 10.49.30.jpg

2012-06-23 10.49.35.jpg
 
Balen man die schade! Het is best een vervelende schade want het zit zowel op je bumper als achterlicht en zijscherm. De bumper moet worden overgespoten of je moet een van bijvoorbeeld Marktplaats.nl kunnen vinden. Het zijscherm moet helaas ook iets aan gedaan worden want anders gaat die na verloop van tijd roesten...

Polijsten gaat hem niet worden want het zit echt door de laklaag heen, dan heeft polijsten geen zin. Ik zou het eens voorleggen bij een schadehersteller in de buurt.
 
Ja zeker vervelend, ook omdat het achterscherm net op de rand nu lak mist.

Gelukkig is de verf nu voor groot deel weg, en is alleen nog het achterscherm en de bumper een probleem. Ga ik v/d week toch maar naar een schadehersteller.
 
Oh, balen man! Wel een groot verschil (in positieve zin) tussen voor en na het verwijderen van de verf van de pilaar...

Succes met het (laten) repareren!
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!