Schild om uitlaat los

Hey,

Ik gooide van de week mn kofferklep dicht... en ik hoor iets ratelen.. Ik denk, kut.
Toen ben ik even op de grond gaan liggen en soms bij stationair hoor je het ook. Dacht eerst dat het een hitteschild is, dat los zit. Allleeeeennnn, volgens mij is het de extra 'laag' metaal die om je einddemper heenzit, die door is gerot, en daardoor open is gaan staan. (denk aan een kado dat je in het midden uitpakt en de verpakking aan 1 kant open valt ;)).

Daardoor tikt hij tegen andere delen aan. Kan ik deze er gewoon aftrekken? Het materiaal is zo bros als wat.

Als het niet duidelijk is maak ik even foto.
 
Bas zei:
Achterdemper fijn laten zitten, dat je buitenmantel rot is wil niet zeggen dat je demper zelf compleet rot is. Die buitenmantel kun je er zo vanaf trekken ;)

Ja klopt, de rest zag er wat oppervlakkig roestend uit... Maar ik zag wel (voor zover je het kan zien als de auto op de grond ligt) dat ie niet doorgerot is.

Maar thanks bassie, dat wilde ik dus even weten :).
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!