schokdempers? Betrouwbaar adres Friesland?

Beste medeforummers,

Ik ben nieuw op dit forum. Na 20 jaar Alfa Romeo heb ik nu een VW Polo 1.4 comfort line uit 2004 aangeschaft. Een echte gezinsauto, ha,ha..Ik ben 2 meter, dus voorin zit het goed vol.
Nu kraakt de auto rechtsachter nogal. Ook heb ik het idee als er passagiers achterin zitten de auto ver "in de kont" hangt.
Het kan zijn dat de schokdempers de langste tijd hebben gehad. Bij de "druktest" veert de Polo niet door...maar goed, dat zegt niet alles.

Wie weet in de regio Friesland, zeg Leeuwarden een betrouwbaar adres voor reparatie (vervangen dempers).
Aan welke vervangingsprijs inclusief montage moet ik denken?

grtzz
 
Ik woon zelf in leeuwarden en ken twee vakgarages die meestal wel een erg schappelijk tarief hanteren: Autoservice Nijlan en Garage de Basis.

Verder kan je natuurlijk ook de lokale kwikfit (die tegenover het FEC) proberen, dat zijn ook erg geschikte lui :)
 
ik ga maar s ff bij Kwikfit buurten...Rubber van demper rechtsachter ligt los. En die demper kraakt ook als er passagiers mee gaan.

Overigens hoor je voor ook een soort van schurend geluid bij optrekken....
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!