Zou je kunnen aangeven welk artikel dat dan is? (Neem aan voor Monroe dan?)ik zou ook de toplagers van de vooras vervangen
Yep, het is gewoon een overzichtDat is toch wat in mijn screenshots staat van autodoc? Ik snap er echt niks meer van
Past de moer van de oude niet op de nieuwe?
Nog nooit eerder gezien, ik heb net even gekeken en inderdaad de moer die er nu op zit is maat 21 maar die nieuwe moer (maat 22) kan ik gewoon erboven op draaien dus het schroefdraad gedeelte is schijnbaar even dik? Dan boeit het inderdaad ook niet!
@Grutte Pier heb je wel het hele bericht gelezen? Maakt mij niks uit welke maat het is maar je hebt een moer boven de veer zitten en die moet over. Dus als het zou afwijken dan kan die niet over.
Let wel op dat de nieuwe moer anders is dan die origineel gebruikt word. De originele moer (Zie foto) heeft een rand op de moer om deel 6 vast te houden. Deze hergebruiken is ook geen probleem mits je hem los krijgt. Had zelf ook mijn schokbrekers vervangen en kwam hier achter tijdens het monteren!Nog nooit eerder gezien, ik heb net even gekeken en inderdaad de moer die er nu op zit is maat 21 maar die nieuwe moer (maat 22) kan ik gewoon erboven op draaien dus het schroefdraad gedeelte is schijnbaar even dik? Dan boeit het inderdaad ook niet!
Nummer 9 moet je hergebruiken die heeft een speciale vormThnx, je bedoelt nr 5 hergebruiken? dat is die 22 die ik bij de nieuwe heb gekregen.
Net gereedschap opgehaald, dacht even kijken of die spline wel past nope :') is 12 mm en zou 12.5 mm moeten zijn.
Dit js de moer die ik bedoelde en nummer 9 op het onderdelen diagramLet wel op dat de nieuwe moer anders is dan die origineel gebruikt word. De originele moer (Zie foto) heeft een rand op de moer om deel 6 vast te houden. Deze hergebruiken is ook geen probleem mits je hem los krijgt. Had zelf ook mijn schokbrekers vervangen en kwam hier achter tijdens het monteren!
.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.